5 простих кроків аналізу конкурентів в мережі

Головна сторінка > 5 простих кроків аналізу конкурентів в мережі

5 простих кроків аналізу конкурентів в мережі

Визначення конкурентного аналізу:

Аналіз конкурентів або конкурентне дослідження – це область стратегічних досліджень, яка спеціалізується на зборі та аналізі інформації про конкуруючі фірми. Це важлива тактика для з’ясування того, що роблять ваші конкуренти і яку загрозу вони представляють для вашого фінансового благополуччя.

Якщо ви не продаєте сережки зі старих банок для кави, є ймовірність, що є інші компанії, які пропонують такий же продукт або послугу, як ви.

Встановлення переваги над цими конкурентами є лише частиною повсякденної роботи, але запитайте себе, в якій мірі ви готові отримати перевагу над своїми конкурентами?

Просто знати, що пропонують конкуренти, недостатньо.

З появою нового програмного забезпечення і технологій, маркетологи і власники бізнесу мають можливість дізнатися більше про своїх конкурентів, ніж будь-коли раніше. Надзвичайно важливо регулярно проводити ретельний аналіз конкурентів, щоб залишатися на крок попереду.

Нижче наведено простий п’ятиетапний процес для проведення докладного конкурентного аналізу.

Майте на увазі, що за допомогою програмного забезпечення, такого як HubSpot, можна легко отримати всю інформацію про конкурентів. Насправді, ви можете переглянути кожен клас сайту вашого конкурента, щоб скласти правильну стратегію розвитку.

Чому важливо досліджувати конкурентів

Аналіз конкурентів абсолютно законний, він просто збирає шматочки інформації, доступної для громадськості, від фінансових заявок до звітів.

Ви також можете знайти статті, написані про компанії, в місцевих газетах або в мережі. Онлайнові бази даних доступні і, як ми пояснимо в цій статті, ви можете використовувати пошукові системи для пошуку інформації про окремі компанії.

Як провести конкурентний аналіз

  1. Визначте десять основних конкурентів
  2. Аналізуйте та порівнюйте контент конкурента
  3. Аналізуйте SEO структуру конкурентів
  4. Аналізуйте інтеграцію з соціальними мережами
  5. Визначте області для поліпшення

1. Визначте десять основних конкурентів

У кожної компанії є свої основні конкуренти, вони приймають ваших потенційних клієнтів. Незалежно від того, чи є ви місцевою, національною або міжнародною компанією, у вашій компанії повинні бути досвідчені маркетологи, які можуть швидко відкинути ваших головних конкурентів назад, а також визначити те, що відрізняє їх від вас.

Як національна компанія, ви конкуруєте, можливо, з сотнями, навіть тисячами компаній, що переслідують одну і ту ж групу кваліфікованих клієнтів.

Якщо вам потрібна невелика допомога у визначенні ваших конкурентів, Google – відмінний ресурс. Просто «вдаючись до допомоги» Google в пошуку послуги або продукту, який ви пропонуєте, можна виявити основних конкурентів.

Ще один відмінний спосіб дізнатися, хто ваші головні конкуренти, – використовувати онлайн-інструменти. SEM Rush – відмінне програмне забезпечення, що дозволяє дізнатися, як інші компанії виходять в ТОП по ключовим словам.

2. Аналізуйте та порівнюйте контент конкурента

Після того, як ви визначили своїх конкурентів, ви можете почати аналіз конкурентів і трохи заглибитися, щоб зрозуміти, який тип контенту вони публікують.

Аналіз їх контенту допоможе визначити, в чому ви перевершуєте конкурентів. На яких типах створення контенту фокусуються ваші конкуренти – блог? Тематичні дослідження? Преміум-контент?

Різні типи контенту можуть включати в себе:

  • Повідомлення в блозі;
  • Електронні книги;
  • Відео;
  • Вебінари;
  • Слайди / Powerpoints;
  • Візуальний контент;
  • Питання та відповіді;
  • Тематичні статті;
  • Прес-релізи;
  • Новини;
  • Тематичні дослідження;
  • Керівництва для покупців.

Після того, як ви знайшли контент, ви можете визначити якість і, найголовніше, побачити, як його можна порівняти з вашим. Обов’язково подивіться, як часто вони ведуть блоги, додають і оновлюють новий контент, а також які теми часто обговорюють. Вони роблять щось, чого ви не робите?

Коли ви знаєте, який тип і якість контенту публікують ваші конкуренти, це дасть вам уявлення про те, куди потрібно докласти більше зусиль і ресурсів.

Якщо ваші конкуренти постійно публікують тематичні дослідження, це може бути причиною, по якій ваші клієнти йдуть до ваших конкурентів.

Потенційний клієнт хоче знати, як це працювати з вашою компанією. Важливі не тільки тематичні дослідження, а й більш уважний погляд на блог.

Якщо ваші конкуренти схильні вести блог три рази в тиждень в порівнянні з однією статтею кожні два тижні вашої компанії, буде вигідно почати генерувати більше трафіку на ваш сайт, частіше публікуючи статті на відповідні теми.

3. Аналізуйте SEO структуру конкурентів

Ваші конкуренти мають такий же тип контенту хорошої якості і оновлюють його так само часто. Так чим вони відрізняються від вас?

Це може бути структура SEO.

Якщо у вашої компанії є блог, ви знаєте, наскільки важлива SEO структура. Проводячи конкурентний аналіз типу контенту, який генерують ваші конкуренти, також корисно перевірити SEO структуру цього контенту.

Як ваші конкуренти використовують ключові слова, включені вони в:

  • Заголовок сторінки;
  • Архітектуру URL;
  • Теги H1;
  • Зміст;
  • Внутрішні посилання;
  • Альтернативний текст зображення.

Ви повинні перевірити не тільки SEO структуру контенту, але і те, які ключові слова використовують ваші конкуренти.

При пошуку ранжування за певними ключовими словами, шукайте фрази, які мають менші обсяги пошуку. Цей тип є ключовим словом з довгим хвостом, що робить його більш конкретним.

Також, подивившись на ключові слова ваших конкурентів, ви можете створити список додаткових ключових слів, на які ви можете почати орієнтуватися.

4. Аналізуйте інтеграцію з соціальними мережами

Присутність компанії в соціальних мережах стає все більш важливим кожен день і кожна компанія використовує кожну платформу по-різному. Соціальні мережі – відмінний спосіб взаємодії компаній з користувачами і фанатами.

Крім того, ці сайти дозволяють вам ділитися своїм контентом.

Наступним кроком аналізу конкурентів повинно стати визначення того, як ваші конкуренти використовують соціальні мережі та інтегрують їх у свій маркетинг.

Важливо не тільки побачити, чи можна знайти ваших конкурентів на платформах соціальних мереж, але і наскільки ефективно вони використовують свої профілі.

Який тип інформації вони публікують? Вони коли-небудь публікують? Люди йдуть за ними? У них є фотографії обкладинки і фотографії профілю?

Це все питання, які ви повинні задавати собі при перевірці профілів ваших конкурентів. Те, що у них є профіль, не означає, що вони постійно оновлюють сторінки і додають новий контент.

У ваших конкурентів є відмінні профілі в соціальних мережах? Якщо так, дізнайтеся, що вони роблять. Чи є речі, які ви могли б використовувати і витягти ідеї для своїх сторінок?

Можливо, компанія може навіть не бути прямим конкурентом, але знайти компанію у вашій галузі, яка створена і розробляє відмінний контент, вчитися у ключових авторитетів у вашій галузі.

5. Визначте області для поліпшення

Після проведення аналізу конкурентів у вас тепер є уявлення і розуміння того, що роблять ваші конкуренти.

Візьміть всю інформацію, яку ви зібрали про кожного учасника, і визначте конкретні області, які потребують поліпшення.

Ви зможете не тільки визначити ключові області, які можна поліпшити щодо створення свого контенту, пошукової оптимізації та взаємодії з соціальними мережами, але також встановити присутність вашої компанії серед потенційних клієнтів, читачів, передплатників блогів і користувачів соціальних мереж.

Похожие записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed