Контекстна реклама

Налаштування контекстної реклами та КМС

Виробник зварювального обладнання, твердопаливних та електричних котлів ТЕМП

Початок робіт
Липень 2019
Тривалість
По цей час
Компанія
Виробник зварювального обладнання, твердопаливних та електричних котлів ТЕМП, Харків

01/   Початок робіт

Клієнт – виробник зварювального обладнання, твердопаливних та електричних котлів ТЕМП.

Налаштування контекстної реклами та КМС (контекстно-медійні оголошення) було виконано для твердопаливних котлів.

02/   Цілі

Основна ціль – збільшити продажі твердопаливних котлів власного виробництва

03/   Опис робіт

Було створено новий акаунт Google ADS, рекламні кампанії на двох мовах – російській та українській. Таргетинг – вся Україна.

Ніша висококонкурентна, тому при розробці стратегії рекламних кампаній враховувалися всі основні конкуренти.

Зібрані основні запити по твердопаливним котлам на двох мовах, створена семантика для подальшого налаштування оголошень. Всі ключові слова розбили по групам товарів, систематизувавши їх.

Створені групи оголошень по ключовим словам. В кожній групі – від 3 адаптивних оголошень. Також додані розширення та додаткові посиланні. До оголошень контекстної реклами додані номери телефонів та фотографії продукції.

Паралельно з контекстною рекламою було створено контекстно-медійну та ремаркетинг на клієнтів, які вже відвідували сайт.

Створено 10 різних варіантів оголошень з фото та закликами до дії. Налаштовані аудиторії показу та сумісний контент.

На даний момент реклама працює два роки. Були періоди, коли рекламу вимикали через недоцільність (не сезон).

Завдяки оптимізації рекламної кампанії ми знизили ціну з 2,48 грн до 1,85 грн за клік та підвищили CTR з 2,17 % до 8,37 %.

Результативність рекламної кампанії відстежували по Google Analytics та кількість дзвінків по Binotel.

- Дані за перший місяць роботи

- Дані за останній період

- Підбір ключових слів для рекламної кампанії

Підбір ключових слів при налаштуванні реклами

- Оголошення рекламної кампанії

Оголошення рекламної кампанії
Оголошення рекламної кампанії - 1

04/ Що було зроблено

  • Створено акаунт Google ADS;
  • Кампанії контекстної реклами;
  • Кампанії в КМС;
  • Групи оголошень та оголошення;
  • Розширення та додаткові посилання;
  • Оптимізація ціни за клік та CTR.

05/  Висновок

За період роботи рекламної кампанії збільшилось кількість заявок через сайт з 1 на день до 5-10. Була знижена ціна за клік з 2,48 грн до 1,85 грн та підвищений CTR з 2,17 % до 8,37 %.

1+
Кількість заявок на день
2.48
Знижена ціна за клік
2.17%
CTR

Обговорити проект

Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field