Налаштування контекстної реклами в Google Ads, коверсія 27,27%
01/ Початок робіт
Клієнт – юридична компанія Spravar, Харків.
Налаштування контекстної реклами в Google Ads, таргетинг – Харків та область, Київ. Основний офіс компанії знаходиться в м. Харків та є філіали в Ізюмі, Балаклеї, Дергачах та Києві.
02/ Цілі
03/ Опис робіт
Раніше була налаштована реклама, але вона не приносила бажаних результатів. Був проведений аналіз рекламної кампанії та ніші. Через неправильне налаштування та велику кількість помилок в роботі кампанії було вирішено створити нову.
Акаунт уже був створений, тому наша команда зайнялася збором пошукових запитів та налаштуванням реклами в Google Ads.
Ми розбили пошукові запити по групам виходячи з послуг, які надає клієнт. Також було створено окрему групу оголошень на основні запити. Щоб відстежувати та аналізувати результативність, ми створили дві кампанії – для Харкова та області та для Києва окремо. Бюджет був поділений на ці кампанії.
Були створені адаптивні оголошення для кожної групи. Створені розширення, додаткові посилання, налаштовані цілі кампанії, конверсії, таргетинг. Проведена повна оптимізація кампаній.
- Дані за останній період

- Конверсії

04/ Що було зроблено
- Налаштування акаунту в Google Ads;
- Створення кампаній для Харкова та Києва;
- Зібрані пошукові запити та систематизовані по групам;
- Створені оголошення та розширення;
- Оптимізована рекламні кампанії;
- Налаштовані конверсії на сайт та Бінотел.
05/ Висновок
Завдяки правильному налаштуванню контекстної реклами в Google Ads клієнт почав отримувати заявки вже на другий день. Нам вдалося знизити середню ціну за клік. Ми досягли конверсій по основним запитам до 27,27%. Згодом, завдяки комплексному підходу до просування компанії клієнта та оптимізації SEO, ми зменшили рекламний бюджет вдвічі.
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше