Що потрібно зробити що б Ваш сайт був на перших сторінках в пошуку?

15 Ефективних способів просування сайту

В наші дні будь-хто може створити сайт.

Цікавий факт: в світі існує більше 1 мільярда веб-сайтів, нові створюються кожну секунду.

Але після розробки сайту він знаходиться на останніх сторінках пошуку. А це означає, що ви повинні просувати свій сайт в ТОП. Боріться, щоб отримати своє ім’я і бренд, а потім залучити відвідувачів на сайт.

Але що, якщо у вас обмежений бюджет?

Вам пощастило: ефективно просувати свій сайт можна недорого. Експериментуйте з цими безкоштовними і недорогими способами реклами сайту і спостерігайте за трафіком.

  1. SEO Ключові слова
  2. Контекстна реклама
  3. E-mail маркетинг
  4. Блогінг
  5. Фірмовий брендинг
  6. Facebook Реклама
  7. Сторінки і групи Facebook
  8. Instagram Історія
  9. Google Business
  10. Онлайн каталоги
  11. Додати новий контент в пошукові системи
  12. Облікові записи для веб-майстрів
  13. Зворотні посилання
  14. Google+
  15. YouTube

1. SEO Ключові слова

Коли ви шукаєте відповідь на питання чи вирішення проблеми, ваш перший ресурс, ймовірно, Google. Пошуки Google можуть стати потужним джерелом трафіку на сайт – якщо ви правильно просуваєте його. Коли потенційні клієнти щось шукають в Google, вони навряд чи дійдуть і до 5 сторінки. Таким чином, ваша мета полягає в тому, щоб пошукові запити, пов’язані з вашим сайтом, відображалися на першій сторінці. Ось де приходить пошукова оптимізація (SEO).

SEO – це наука підвищення видимості сайту в результатах звичайної пошукової системи. Ви можете зробити це, заповнивши сторінки сайту ключовими фразами, які люди будуть шукати. SEO є основним, але важливим методом залучення трафіку на ваш сайт – без цього ваш сайт може загубитися серед тисяч конкурентів.

Ви можете поліпшити ранжування результатів пошуку на сайті. Необхідно створити контент з включенням ключових пошукових фраз. Також необхідно збільшення кількості зворотних посилань – кількість посилань, які ваш сайт отримує з інших ресурсів. Зворотні посилання особливо важливі для рейтингу Google, оскільки вони демонструють популярність сайту.

Використовуйте планувальник ключових слів Google AdWords для пошуку ключових слів, пов’язаних з вашим веб-сайтом, і отримання статистики частоти на цільовому ринку. Використовуйте цю інформацію для створення контенту і залучення органічного трафіку з пошукових систем.

2. Контекстна реклама

Реклама з платою за клік (PCC) – це ще один спосіб змусити Google працювати на вас. Ви створюєте оголошення та будете платити фіксовану ціну за кожен клік. Ваша мета – конвертувати кліки в клієнтів. В Google AdWords немає особливих вимог до витрат, тому ви можете легко вкластися в бюджет і зосередитися на рентабельності інвестицій.

3. E-mail маркетинг

E-mail маркетинг – це перевірений і надійний інструмент для спілкування з клієнтами, а також для пошуку і утримання нових. По суті, це включає в себе збір адрес електронної пошти всіх потенційних клієнтів, а потім обмін контентом – інформаційними бюлетенями, рекламними акціями, знижками і інформацією – як спосіб побудови відносин. E-mail маркетинг допоможе залучити відвідувачів на сайт, поділившись новим контентом або рекламними акціями.

4. Блогінг

Інтегруйте оригінальні, релевантні пости в блог на свій сайт. Це відмінне місце для включення статей, оптимізованих для SEO. Включайте відео, фотографії і графіку і заохочуйте читачів ділитися постами.

Як тільки ви освоїте свій власний блог, подивіться на конкурентів у своїй ніші ринку. Переглядайте їх пости, оцінюйте стратегію і удосконалюйтеся.

І останнє, але не менш важливе: залишати вдумливі коментарі в блогах, які ви читаєте, особливо впливові в своїй області, – це відмінний спосіб бути поміченим авторами блогів і їх читачами. Переконайтеся, що ви вказали посилання на свій сайт чи поділилися конкретним контентом, пов’язаним з постом, який ви коментуєте.

5. Фірмовий брендинг

Створіть забавний, привабливий і впізнаваний підпис для своєї електронної пошти, повідомлень в блозі або навіть фотографій, відео та загального контенту. Це відмінний спосіб залучити людей дізнаватися і розуміти ваш бренд – і залучати їх увагу до вашого URL.

6. Facebook Реклама

Якщо у вас обмежений рекламний бюджет для просування сайту і ви хочете підвищити рентабельність інвестицій, реклама в Facebook – відмінний варіант. Ви можете створити цільову рекламу, яка буде відображатися для користувачів в залежності від місця розташування, віку, статі, інтересів. Як і в Google AdWords, ви можете встановити бюджет і платити за кліки або за покази оголошення.

7. Сторінки і групи Facebookk

Створення акаунтів в соціальних мережах вашого сайту або малого бізнесу абсолютно безкоштовні. Групи Facebook і бізнес-сторінки допоможуть взаємодіяти зі своїми передплатниками, створювати співтовариство і ділитися контентом.

І не забувайте дивитися за межі Facebook: інші платформи також допоможуть вам у просуванні сайту. Немає необхідності мати обліковий запис на кожній платформі соціальних мереж. Вибирайте ті, які популярні у вашій аудиторії, і не бійтеся експериментувати з новими формами соціальних мереж.

8. Instagram Історія

Історії з Instagram постійно з’являються над стрічками користувачів. Створюйте історії в Instagram, щоб залучити своїх передплатників. Переконайтеся, що ваш бренд зрозумілий, а ваше повідомлення лаконічне і запам’ятовується, оскільки ці повідомлення зникають через 24 години. Використовуйте платні оголошення, які будуть відображатися поруч з повідомленнями.

9. Google Business

Зареєструйте свою компанію безкоштовно за допомогою Google Business. Коли потенційні клієнти будуть шукати місцеві компанії або переглядати Google карти, ваша компанія буде відображатися із зазначенням годин роботи, місця розташування, відгуків і т. Д Переконайтеся, що у вашому списку є посилання на ваш сайт. Бонус: реєструючись в бізнес-каталозі Google можна поліпшити видимість в результатах пошуку.

10. Онлайн каталоги

Телефонна книга переїхала в онлайн – і пропонує безкоштовні списки підприємств. Подібні каталоги можуть бути особливо корисні для малих підприємств, орієнтованих на місце розташування.

11. Додати новий контент в пошукові системи

Коли ви створюєте свій сайт або додаєте новий контент, протягом тижня або близько того він буде знайдений і проіндексований основними пошуковими системами і буде відображатися в результатах пошуку. Якщо ви хочете швидше проіндексувати, ви можете вручну безкоштовно відправляти URL-адреси в Google.

12. Облікові записи для веб-майстрів

Налаштуйте облікові записи веб-майстрів в Google, в ідеалі, як тільки ви створите веб-сайт. Це гарантує, що ваш сайт буде проіндексований і включений в результати пошуку, що дозволить повідомляти вам про будь-які проблеми або рекомендації для сайту.

14. Google+

Хоча Google може бути королем практично на будь-який інший веб-арені, його трохи не вистачає на ринку соціальних мереж. Google+ не такий популярний, як Facebook і Instagram, але в будь-якому випадку створіть сторінку для свого бізнесу. Це допомагає вашим відносинам з Google. Це створить довіру і авторитет в Google, і ви можете додати посилання з вашого веб-сайту на сторінку Google+, яка миттєво індексує ваш сайт в Google.

15. YouTube

Створення відео і завантаження його на YouTube може поширювати ваш контент (і посилання на сайт) по всьому YouTube – і звідти Google буде індексувати і робити пошук вашого контенту. Ви можете вбудовувати його в блог і ділитися в соціальних мережах, як і інші користувачі. Відео не потребує двох мільйонsd переглядів, щоб бути ефективним.

Переконайтеся, що опис посилається на ваш сайт, і включіть в відео заклик до дії – в ідеалі той, який приваблює глядачів на ваш сайт. Відео YouTube також може допомогти заробити трохи грошей. Крім того, якщо ви вже знімаєте відео, подумайте про створення реклами, яка буде показуватися разом з відео, щоб отримати потенційно високу рентабельність інвестицій.

І на останок

Це прості і доступні кожному способи просування, які діють швидко і безвідмовно. Робіть кожен пункт із запропонованих, і через деякий час ви опинитеся в ТОПі в своїй ніші.