Цифровий маркетинг сповнений неправильних уявлень. Тут ми розглянемо 15 із найзатятіших міфів про маркетинг в епоху цифрових технологій.

Давайте упустимо один бонусний міф. Забудьте всіх, хто говорить, що цифровий маркетинг – це майбутнє. Вони відповідають за ці міфи. Цифровий маркетинг – сьогодення.

Падіння у будь-яку згубну брехню, яка розповсюджується в цифровому маркетингу, може бути дорогою подорожжю в дуже глибоку діру. Ви вже чули про це?

15.) SEO мертвий

Поки є пошукові системи, в яких ви шукайте товари і послуги, принципи SEO будуть як і раніше актуальні. SEO дуже навіть живий, але працює зовсім не так, як кілька років тому. Маркетингова стратегія, в значній мірі залежить від SEO. Воно як і раніше є важливою частиною будь-якої широкомасштабної маркетингової компанії.

14.) Веб-сайт – це все, що вам потрібно

Крім соціальних сторінок, просто наявність веб-сайту недостатньо. Він повинен бути розроблений таким чином, щоб привести до конверсії або іншим бажаних результатів для вашого бренду. Веб-сайт, який не має єдності мети або неточно зображує ваш бренд, може бути гірше, ніж відсутність веб-сайту.

13.) Не варто робити упор на мобільних користувачів

У якийсь момент ви можете почути, як хтось говорить вам, що мобільні користувачі не конвертуються в порівнянні з користувачами ПК. Цей міф, швидше за все, походить від маркетологів, які не можуть зрозуміти, як люди використовують різні пристрої. Наявність оптимізованої версії для мобільних пристроїв і планшетів вашого сайту і оптимізація під різне розширення екрану може значно збільшити кількість ваших клієнтів.

12.) Тільки великі веб-сайти потребують стратегії веб-маркетингу

Абсолютно невірно. Вам потрібна хоча б якась стратегія, якщо ви хочете домогтися послідовних результатів в довгостроковій перспективі, незалежно від розміру вашого бізнесу.

11.) Кількість слів важлива

Це вірно, але тільки до певної міри. Пошукові системи, такі як Google, вважають за краще сторінки з не менш ніж кількома сотнями слів, але це стосується статті в блозі, а не всього, що можна знайти в пошуковій системі.

Набори фотографій, відеороликів, графіків, звукових кліпів теж вважаються контентом, а соціальні мережі дають можливість поділитися цією інформацією. У будь-якому випадку, кількість слів ніколи не повинна заважати якості. У багатьох випадках якість страждає через те, що якийсь SEO-ботанік намагається написати певну кількість слів, а не написати щось корисне.

10.) Ви не можете передати управління сайтом на аутсорсинг

Це міф. Ви можете.

Спеціаліст на аутсорсингу, який може забезпечити тех. підтримку, дає вам кілька переваг. По-перше, ви отримуєте уявлення про те, що реально і насправді можна отримати. По-друге, ви краще можете оцінити, як довго будуть виконуватися певні проекти. По-третє, навіть якщо цей член команди не в змозі виконати все необхідне кодування, він все одно зможе реалізувати необхідні виправлення в короткі терміни, які рідко можливі з постійними співробітниками. Тим більше вам не доведеться щомісяця платити заробітну плату, а лише оплачувати виконану роботу.

9.) Те, що ви не можете виміряти, марно

Як і все інше в житті, цифровий маркетинг має аспекти, які важко або недоцільно вимірювати, які як і раніше мають вирішальне значення для загального добробуту бізнесу. Значення бренду – це одне, як і культура, прив’язана до нього. Творчість і трудова етика вашої робочої сили – це задоволення, яке ви можете доставити своїм клієнтам, які неможливо виміряти жодною шкалою.

8.) Ви повинні бути технічно підкованим, щоб спробувати цифровий маркетинг

Як і з чим-небудь ще, починаючи з цифрового маркетингу потрібен період коригування, щоб навчитися і звикнути до всього. Але час, необхідний для того, щоб освоїти основи, невеликий. Якщо ви розумієте, як ваші клієнти використовують маркетинг, ви вже освоїли їх.

7.) Ви можете очікувати результати відразу

Якщо ви плануєте почати онлайн-маркетингову кампанію, то в більшості випадків найкраще розраховувати на кілька тижнів або кілька місяців, перш ніж ви отримаєте будь-які результати. Це правда, що ви можете отримати кліки або конверсії дуже скоро після запуску цифрової маркетингової кампанії, але ці випадки, як правило, є несподіваною удачею і абсолютно нестійкі. Найчастіше тривалий успіх походить не від спорадичних великих перемог, а від декількох невеликих протягом тривалого часу. Але хто знає? Вам може пощастити!

6.) Ви можете припинити рекламу в реальному світі

Цифровий маркетинг працює рука об руку з традиційними методами реклами. Покладатися тільки на ту чи іншу, замість того, щоб використовувати всі в злагоді, просто не має сенсу в більшості випадків. Незалежно від того, що говорять скептики, той, у кого є якісна візитна картка, завжди має перевагу над тим, у кого її немає.

5.) Отримуйте кліки за всяку ціну

Кліки абсолютно безглузді, якщо вони в кінцевому підсумку не призводять до реальних покупок. Цифровий маркетинг повинен працювати у всіх частинах послідовності продажів. Це означає, що ваша цифрова кампанія повинна залучати потенційних клієнтів нагорі, вести їх через процеси і утримувати їх посередині, а угоду укласти в нижній частині послідовності.

4.) Зосередитися на ключових словах – хороша ідея

Це справедливо тільки в тому випадку, якщо у вас є гроші, які потрібно спрямувати в стійку кампанію контекстної реклами знаючи, що ви робите. Ви можете легко витратити тисячі доларів за кілька годин без конверсій, щоб зрозуміти це. Люди також схильні ігнорувати рекламні оголошення, що складаються тільки з ключових слів. Це не дивно, тому що багато маркетологів не розуміють, чого хоче їх аудиторія, перш ніж почати кампанію. Оголошення в контекстній рекламі повинні містити ключові слова, але й показувати переваги вашої продукції також необхідно. Робіть рекламу для споживачів, а не для пошукових систем.

3.) SEO = Google

Наступного разу, коли хтось скаже вам, що вони знають SEO, дайте їм простий тест. Запитайте їх, як працювати в Facebook, або в Instagram. Якщо вони звиваються, це, означає, що вони насправді не розуміють основоположні принципи SEO. Google може бути найбільшою пошуковою системою, але вона не єдина в світі. У Facebook і Twitter є внутрішні пошукові системи, як і на більшості інших соціальних мереж, в яких є віртуальна аудиторія. На кожному великому сайті або порталі електронної комерції також є пошукові системи.

Зрозуміло, мало інформації про те, як ці системи працюють в порівнянні з Google. Але будь-який експерт з SEO, який дійсно розуміє свою справу, повинен дати вам уявлення про те, як ви можете стати більш помітні на інших платформах.

2.) Повторення ключових слів працює. Повторення ключових слів працює

Протягом останніх п’яти років, це не так. Принаймні, не так, як ви думаєте. Власне кажучи, неправильний тип повторення може привести до зниження рейтингу в Google і інших пошукових системах.

Деякі повторення важливих ключових слів і їх словоформ необхідні, щоб допомогти більшості пошукових систем зрозуміти, що знаходиться на сторінці.

Скільки?

З автоматично оновлюваними алгоритмами, ймовірно, ніхто не знає напевно, але можна з упевненістю сказати, що ви не повинні спамити всю сторінку тими ж ключовими словами знову і знову. У будь-якому випадку ви завжди повинні створювати контент для людей, а не для алгоритму.

1). Цифровий маркетинг даремний для B2B

Якби це було правдою, ми б пішли з бізнесу десять років тому! Цифровий маркетинг виразно працює в контексті B2B. Дивно, що ми часто забуваємо, що бізнес теж складається з людей. Наступна пара очей, яка бачить сторінки вашого сайту, цілком може належати власникові бізнесу або генеральному директору. Те, як ви керуєте кампаніями з цифрового маркетингу, може вплинути на те, як потенційні клієнти сприймають вас, ваші можливості і наскільки вони підходять один одному.