
5 простих кроків аналізу конкурентів в мережі
Визначення конкурентного аналізу:
Аналіз конкурентів або конкурентне дослідження – це область стратегічних досліджень, яка спеціалізується на зборі та аналізі інформації про конкуруючі фірми. Це важлива тактика для з’ясування того, що роблять ваші конкуренти і яку загрозу вони представляють для вашого фінансового благополуччя.
Якщо ви не продаєте сережки зі старих банок для кави, є ймовірність, що є інші компанії, які пропонують такий же продукт або послугу, як ви.
Встановлення переваги над цими конкурентами є лише частиною повсякденної роботи, але запитайте себе, в якій мірі ви готові отримати перевагу над своїми конкурентами?
Просто знати, що пропонують конкуренти, недостатньо.
З появою нового програмного забезпечення і технологій, маркетологи і власники бізнесу мають можливість дізнатися більше про своїх конкурентів, ніж будь-коли раніше. Надзвичайно важливо регулярно проводити ретельний аналіз конкурентів, щоб залишатися на крок попереду.
Нижче наведено простий п’ятиетапний процес для проведення докладного конкурентного аналізу.
Майте на увазі, що за допомогою програмного забезпечення, такого як HubSpot, можна легко отримати всю інформацію про конкурентів. Насправді, ви можете переглянути кожен клас сайту вашого конкурента, щоб скласти правильну стратегію розвитку.
Чому важливо досліджувати конкурентів
Аналіз конкурентів абсолютно законний, він просто збирає шматочки інформації, доступної для громадськості, від фінансових заявок до звітів.
Ви також можете знайти статті, написані про компанії, в місцевих газетах або в мережі. Онлайнові бази даних доступні і, як ми пояснимо в цій статті, ви можете використовувати пошукові системи для пошуку інформації про окремі компанії.
Як провести конкурентний аналіз