5 простих кроків підвищити рейтинг вашого сайту


Пошукова оптимізація (SEO) грає важливу роль, у формуванні рейтингу вашого сайту. Оптимізований контент, який є унікальним і регулярно оновлюється, завжди важливий, але це тільки один з аспектів всебічної оптимізації SEO. Проте, наявність оптимізованого контенту, який також відповідає останнім тенденціям SEO, – це спосіб залучення трафіку на сайт.

На перший погляд слово «SEO» може здатися страшним. Однак це не так. Ви можете найняти фахівців, які займуться просуванням вашого сайту комплексно. Але якщо ви хочете займатися SEO самостійно, ми можемо дати кілька порад. Все, що вам потрібно, це слідувати основним принципам, а також знати кілька корисних трюків.

Тепер ви думаєте, що означає термін «SEO-хаки». Це спосіб зробити сайт ефективним, прибутковим і корисним, в той же час економлячи ваш час. Тепер давайте поглянемо на пару простих у використанні методів SEO, які кожен з вас може впровадити.

  1. Знайдіть відповідні ключові слова для вашого контенту
  2. Адаптивний дизайн – ключ до успіху
  3. Google AMP – Прискорені мобільні сторінки
  4. Використовувати інфографіку як тактику SEO
  5. Відеоконтент буде переважати

Знайдіть відповідні ключові слова для вашого контенту

Ключові слова відіграють важливу роль в пошуковій оптимізації. Коли хтось шукає щось за допомогою пошукової системи (наприклад, Google, Yahoo або Bing), результати будуть відображатися на основі цільових ключових слів. Тому важливо підібрати найбільш підходящі ключові слова для вашого сайту. Залежно від контенту ви повинні вибрати найбільш релевантні ключові слова, щоб залучити якомога більше трафіку.

Крім того, ви також можете використовувати ключові слова з довгими хвостами. Вони можуть використовуватися для отримання більшого обсягу трафіку. Ключові слова з довгими хвостами – це, як правило, більш довгі і більш конкретні ключові фрази.

Наприклад, ви можете підібрати фразу «недорогий веб-хостинг», як ідеальну фразу для вашого контенту. Але швидкий пошук в Планувальнику ключових слів Google Ads покаже, що фраза «дешевий веб-хостинг» має більш високий обсяг пошуку. Це означає, що ви повинні оптимізувати свій контент для обох цих довгохвостих фраз. Планувальник ключових слів Google Ads є безцінним інструментом для перевірки найбільш підходящих ключових слів.

Адаптивний дизайн – ключ до успіху

Більше половини цифрового трафіку тепер надходить з мобільних телефонів і планшетів. Ось чому важливо підтримувати мобільність вашого сайту і інтегрувати його в свою стратегію SEO.

Нещодавно Google опублікував оновлення Mobilegeddon, яке підвищує гнучкість для мобільних пристроїв і просуває сайти, які використовують адаптивний дизайн. Ось чому багато власників веб-сайтів бачили зміни рейтингу і трафіку з результатів мобільного пошуку Google. Ось чому важливо мати адаптивний веб-сайт, оптимізований для екранів різного розміру.

Існує безліч онлайн-інструментів, які призначені для перевірки мобільної версії сайту. Ці інструменти можуть сканувати і перевіряти різні його аспекти, а також відповідність основним принципам SEO. Тим не менш, є основні речі, які роблять мобільну версію оптимізованою:

  • контент не повинен бути ширше екрану;
  • текст не повинен бути занадто малий для читання;
  • посилання повинні бути далеко одне від одного;
  • необхідно встановити мобільний перегляд.

Крім того, важливо підкреслити, що Google буде карати ваш сайт, якщо немає мобільної версії. Отже, якщо ви ще цього не зробили, адаптивний дизайн повинен бути першим у вашому списку пріоритетів.

.

Google AMP – Прискорені мобільні сторінки

Інвестувати в мобільну оптимізацію сайту недостатньо, щоб залишатися в ТОПі в пошуку Google. Не кожен адаптивний дизайн зроблений правильно, тому важливо переконатися, що ваш сайт працює і виглядає чудово. Для цього існують Google AMP – Прискорені мобільні сторінки. Це допоможе підвищити швидкість завантаження сайту, поліпшити рейтинг і в кінцевому підсумку знизити показник відмов.

Прискорена мобільна сторінка – це стандарт кодування з відкритим вихідним кодом, який дозволяє швидко завантажувати ваш сайт на мобільних пристроях. До сих пір AMP використовувався для поліпшення користувацького досвіду, але оскільки Google більш глибоко вивчив адаптивний дизайн, це стало важливою темою серед веб-дизайнерів. Основна ідея полягає в тому, що кожен контент, навіть якщо це простий текст, відео, анімація і графіка, повинен миттєво завантажуватися на кожен пристрій.

Тепер давайте поговоримо про переваги SEO AMP. Веб-сайт з підтримкою AMP буде показаний в каруселі новин Google. В результаті ваш сайт буде отримувати більше уваги. Чим швидше ваша сторінка, тим вище ранг.

Використовувати інфографіку як тактику SEO

SEO

Очікується, що інфографіка скоро зіграє важливу роль в SEO.

Інфографіка – це спосіб представлення інформації візуально. Оскільки це комбінація інформації + графіки, вам потрібно обов’язково використовувати найбільш релевантні дані на додаток до приголомшливої ​​графіки.

Грунтуючись на вашому сайті / продукті, знайдіть тему, що цікавить, яка найбільше досліджується, і створіть інфографіку. Тепер створіть поглиблену статтю, засновану на вашій недавно створеній інфографіці, і опублікуйте її. Таким чином, ваша стаття буде доступна відвідувачам, які допоможуть просунути ваш сайт.

Цей вид діяльності можна використовувати для створення зворотних посилань на ваш сайт. Крім цього, це також збільшує довіру до вашого контенту. Цей прийом також відмінно працює з соціальними мережами, де ви можете розміщувати і рекламувати свою статтю. Це так званий вічнозелений актив, який грає важливу роль у збільшенні популярності сайту.

Відеоконтент буде переважати

Відеоконтент надає більший вплив на відвідувачів сайту, ніж читання довгої статті. Таким чином, відеоконтент – найкраща техніка для залучення трафіку на сайт, а також для взаємодії з відвідувачами.

Відео також є найбільш доступним активом сайту. Ви також повинні знати, що, збільшуючи кількість відеороликів, можна поліпшити рейтинг сторінки. Створіть відео для свого сайту / контенту, завантажте його на YouTube і зв’яжіть з основним сайтом.

При створенні відео переконайтеся, що воно має відношення до контенту сайту, а також надає точну інформацію про продукт / послугу, на який ви посилаєтеся.