Як ви оцінюєте успіх сайту? Відповідь проста – конверсія.

 

У вас може бути багато трафіку, що йде на ваш сайт, але ці відвідування не мають великого значення, якщо ви не конвертуєте їх в клієнтів. Єдиними відвідувачами, які мають значення, є ті, які додають ваш товар в корзину. Весь інший трафік по суті марнується.

У вас сайт з великою кількістю трафіку, ви продаєте якісні продукти за конкурентними цінами, але не всі товари з кошика оплачує клієнт? Читайте далі, щоб дізнатися, чому ваш сайт не конвертує і що ви можете з цим вдіяти.

Перевірте поточний коефіцієнт конверсії

Перш за все, ви повинні знати свій поточний рейтинг переходів. Незалежно від того, вимірюєте ви свої конверсії шляхом покупки продуктів, завантаженням брошур або передплатників на розсилку електронної пошти: вам потрібно регулярно вимірювати і відслідковувати ці перетворення.

Ви можете відстежувати коефіцієнт конверсії за допомогою цілей в Google Analytics або будь-якій інший аналітичній платформі за вашим вибором.

Отже, що вважається хорошим коефіцієнтом конверсії? Ідеальна ставка становить від 2 до 3 відсотків. Ця ставка може бути вище або нижче залежно від значення конверсії (наприклад, у вас буде більше проблем з конвертацією клієнтів, якщо ви продаєте продукти або послуги в сегменті LUX товарів або послуг). Але якщо ви конвертуєте менше 2 відсотків, а товари в низькому і середньому ціновому сегменті, тоді у вас може бути проблема з ефективністю сайту.

Ось дев’ять причин, чому ваш сайт може бути неефективним

  1.  Сайт погано адаптований під мобільні телефон
  2.  Немає призову до дії
  3. Ваші користувачі незадоволені вашим сайтом
  4. Ви не знаєте цільову аудиторію
  5. У вас повільний сайт
  6. Комерційні фактори
  7. Структурований опис
  8. Онлайн-консультанти, месенджери, чат-боти
  9. Робота менеджерів

Повышение конверсии на сайте

1. Сайт погано адаптований під мобільні телефони

Якщо на вашому сайті немає адаптивної верстки або вона погано реалізована – він не зможе вижити. Недостатньо просто адаптувати сайт під мобільні пристрої, він повинен бути розроблений спеціально для мобільних з точки зору контенту і структури. Недотримання цієї вимоги означає втрату значної частини вашої клієнтської бази і, в свою чергу, зниження коефіцієнта конверсії.

Але що таке проектування для мобільних пристроїв?

  • Використання великого тексту, що легко читається;
  • Використання коротких параграфів;
  • Чітке виділення ключових функцій і характеристик;
  • Є тільки один заклик до дії.

Необхідно тестування вашого мобільного сайту. Згодом ви повинні переглянути, що працює, а що ні – і вирішити ці проблеми.

До тих пір, поки ви не маєте гарної мобільної версії сайту, ви не усунуте всі причини, через які ваш сайт не конвертується.

2. Немає призову до дії

Ваш сайт може бути зручним для користувачів з привабливим і якісним контентом, але без чіткого і стисненого виклику до дії ви просто не будете отримувати замовлення. Користувачі хочуть замовити вашу продукцію або послуги, але просто не мають можливості зробити це.

Зробіть свій заклик до дії ясним, коротким, помітним, конкретним і переконливим. Надайте всю інформацію користувачам, щоб вони точно знали, що їм робити далі.

Створіть заклики до дії, які є релевантними і конкретними, і розмістіть їх на видному місці на кожній сторінці вашого сайту.

Незалежно від того, що ви робите, переконайтеся, що користувачеві дуже легко зробити замовлення, при першому ж бажанні.

3. Ваші користувачі незадоволені вашим сайтом

Можливо, ви втратите частину конверсії, якщо щось не працює на вашому сайті. Подивіться на частоту відмов: якщо вона висока, існує фактор, який відштовхує користувачів.

В такому випадку вам потрібно з’ясувати, в чому проблема – прямо від користувача. Ви можете використовувати Google Analytics, але, можливо, варто спілкуватися з користувачами наряму (наприклад, за допомогою швидкого опитування).

Кілька поширених помилок на сайтах:

  • Ви не пропонуєте корисну інформацію;
  • Навігація занадто складна;
  • У вас занадто багато оголошень або спливаючих вікон;
  • Ваш сайт виглядає непривабливо з точки дизайну.

Ці всі проблеми досить просто виправити. Поспішайте досліджувати їх і виправити помилки, як тільки зможете.

4. Ви не знаєте цільову аудиторію

Багато власників веб-сайтів прагнуть догодити всім. Але це неможливо – і в кінцевому підсумку втрачають всю аудиторію.

Можливо, ви розраховуєте не на ту аудиторію або пишете для більшої демографії, ніж варто. У будь-якому випадку невірний таргетинг може негативно вплинути на рейтинг переходів. Ваш копірайтинг, брендинг, маркетинг і дизайн сайту повинні безпосередньо говорити про демографічну нішу.

Проведіть дослідження ринку, щоб правильно визначити і дізнатися свою аудиторію.

5. У вас повільний сайт


Ми розглянули важливість швидкості завантаження веб-сайту і надали поради щодо прискорення вашого сайту в цій статті. Коли ваш сайт завантажується повільно, ваші відвідувачі йдуть і навряд чи будуть відвідувати його в найближчому майбутньому.

Існує безліч факторів, які можуть уповільнити роботу вашого сайту, наприклад:

  • Сайт не оптимiзований для мобільних пристроїв;
  • Биті посилання;
  • Не використовується кешування;
  • Мессіальний код (не структурований);
  • Не оптимізовані зображення;
  • Flash і Java;
  • Середній веб-хостинг.

Ви можете перевірити поточну швидкість сайту за допомогою сторінки Speed ​​Insights. Якщо вашому сайту необхідно більше 3 секунд для завантаження, вам потрібно працювати над цим. Дослідження показують, що більшість користувачів швидко виходять з сайтів, для завантаження яких потрібно більше 3 секунд.

6. Комерційні фактори

Для того, щоб клієнт зробив покупку або оформив замовлення, необхідно надати всю необхідну інформацію. На сайті має бути:

  • Наявність кнопки купити біля кожного товару;
  • Можливість перейти в корзину з будь-якої сторінки;
  • Наявність цін на товари і послуги;
  • Доступна інформація про доставку та оплату;
  • Проста форма замовлення.

Якщо клієнт не бачить вартість товару або послуги, йому складно здійснити замовлення. Адже ціна – один з основних факторів, який впливає на рішення оформити замовлення. Навіть якщо ціни на ваші послуги формуються за індивідуальним розрахунком, вам необхідно вказати ціну «від» або усереднити.

7. Структурований опис

Коли ви продаєте товари або надаєте послуги, клієнт повинен знати, чому він вибере саме вас.

Якщо ви даєте кілька загальних пропозицій без зазначення конкретних переваг товару чи послуги, то це навряд чи вплине на покупку в позитивному ключі.

Вам необхідно детально описати товар або послуги, вказати переваги і особливості і відповісти на питання покупця: «чому ви?». Опис повинен бути таким, щоб питань більше не виникало.

8 Онлайн-консультанти, месенджери, чат-боти

Для покупця важливий комфорт і зручність. При виникненні будь-яких питань він повинен мати можливість задати їх не тільки в телефонному режимі або через електронну пошту, а й через онлайн-консультанта.

Наявність подібної програми не тільки здатне збільшити конверсію на вашому сайті, але і підвищити лояльність клієнтів. Ви можете оперативно відповісти на всі питання клієнта, а досвідчений менеджер здатний підвести клієнта до замовлення або залишити номер телефону.

9 Робота менеджерів

Коли немає продажів, але є трафік і велика кількість замовлень – проблема не в сайті.

Перевірте роботу ваших співробітників. Можливо вони не відповідають на всі заявки, ігнорують прохання передзвонити. А можливо, вони просто грубо спілкуються з клієнтом?

Залиште заявку на власному сайті та перевірте швидкість реакції менеджера, його тип спілкування і лояльність до клієнта. Задавайте уточнюючі питання по товарах, і ви дізнаєтеся як спілкуються з вашими клієнтами.

Анализ конверсий на сайте

Аналіз, аналіз і ще раз аналіз

Це насправді десята причина, чому ваш сайт не отримує конверсій. Аналіз, аналіз і ще раз аналіз. Якщо ви не аналізуєте, ви здогадуєтеся і, в свою чергу, не робите ніяких кроків.

Проблема, з якою стикаються більшість власників веб-сайтів, полягає в тому, що вони або не відстежують трафік свого сайту, або відслідковують його, але не аналізують показники. Деякі власники знають, що вони повинні відслідковувати конверсії, але просто не впевнені, що шукати або що робити з результатами.

Ви завжди повинні починати з ваших цілей. Потім ви можете визначити, які ключові показники допоможуть вам виміряти ваш прогрес в досягненні цих цілей.

Після того, як ви почнете аналізувати, ви можете поліпшити ці показники – з’ясувати, що працює, що ні, а потім точно налаштувати і оптимізувати.

Завершення

Ці дев’ять причин – це всього лише відправна точка, яка допоможе підвищити коефіцієнт конверсії. Якщо ви виявите, що будь-яка з цих причин відноситься до вашої компанії, просто внесіть зміни, і ви побачите велику різницю або поліпшення ваших коефіцієнтів конверсії і прибутку.