Аналіз ринку та конкурентів
Аналіз ринку та конкурентів
Ми оцінюємо бюджет просування бізнесу, резонність виходу певної галузі в інтернет або соціальні мережі, надаємо інформацію про конкурентів в рекламі, і витрати на майбутні рекламні кампанії.
Аналіз ринку та конкурентний аналіз
Для того, щоб бути конкурентоспроможними та успішно розвиватися, компанії повинні постійно отримувати, аналізувати і оцінювати відповідну ринкову інформацію. Ми пропонуємо нашим клієнтам не просто регулярне спостереження за ринком і конкурентну розвідку, а й різні маркетингові аналізи (аналіз ринку, аналіз конкурентів) і подальший аналіз економічного розвитку бізнесу.
Визначення стратегії розвитку
Ми аналізуємо стратегічну ситуацію старту для наших клієнтів на ринках, аналізуючи компанію, глобальне середовище та розширену специфіку компанії, а також структуру галузі (конкуренти в промисловому секторі, споживачі, товари, що замінюються, постачальники та потенціально нові конкуренти).
Конкурентний аналіз, орієнтований на результат, заснований на конкретних питаннях і проблемах.
На основі зібраних даних наш відділ маркетингу створює Інтернет-стратегію бізнесу з обгрунтованими практиками щодо ринкової структури, розміру ринку, перспектив ринку, стратегій виходу на ринок, операційних показників, галузевої структури, стратегічних груп, конкурентів та тенденцій. На основі результатів нашого дослідження оцінюються шанси та ризики різних варіантів розвитку компанії в Інтернеті. Ми використовуємо зібрану інформацію разом з нашими клієнтами для розробки стратегії розвитку їхнього онлайн-бізнесу для досягнення переваги на ринку.

Аналіз ринку та конкурентів
Перед виходом вашого бізнесу в мережу, необхідно провести аналіз, щоб подальші дії нашої команди не проходили даремно.
Аналіз глобального середовища
Економічної, соціальної і технічної середовищ
Аналіз відповідних ринків
Структура ринку, обсяг ринку, перспективи ринку, стратегії виходу на ринок, структура галузі.
Аналіз конкурентного середовища
Конкуренти в промисловості, попит споживачів, постачальники та потенційні нові конкуренти
Аналіз окремих конкурентів
Якість сайту, продукти і послуги, цільова аудиторія, позиціонування на ринку, організаційна структура, маркетинг і комунікації
Аналіз окремих позицій або послуг
Попит на послуги конкурентів та їх позиції в пошуковій мережі
Аналіз цільової аудиторії
Визначення цільової аудиторії, демографічні та вікові дані
Переваги
Аналіз ринку та конкурентний аналіз в якості підтримки для створення конкурентних переваг
Успіх компанії залежить від її здатності задовольняти потреби своїх клієнтів і виступати проти конкурентів з кращою пропозицією. Щоб бути успішним на ринку, компанія повинна мати як мінімум одну конкурентну перевагу в одній стратегічній галузі бізнесу. Щоб домогтися конкурентних переваг і оптимально позиціонувати себе на ринку, компаніям необхідно регулярно отримувати інформацію про ринки, галузях, конкурентів і потенціалах і аналізувати їх. При цьому наші маркетингові дослідження підтримують наших клієнтів з ринковими спостереженнями і конкурентної розвідкою.
Від конкурентного аналізу до безперервного спостереження за ринком і конкурентної розвідки
Ми проводимо спільні та тематичні ринкові спостереження в мережі інтернет. Щоб постійно користуватися перевагами інформації, розумно мати безперервне спостереження за ринком, слідуючи ринковому аналізу і конкурентного аналізу.
Так як конкуренти вашого бізнесу постійно розвиваються, необхідно регулярне спостереження за ситуацією на ринку, щоб займати лідируючі позиції.
Якщо ви хочете дізнатися вартість аналізу ринку і конкурентів або уточнити подробиці, зв’яжіться з нашим менеджером.
Результати наших клієнтів
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якомога швидше
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якомога швидше