Брендинг

Створення бренду включає корпоративні кольори, тему, зовнішній вигляд сайту, стиль, повну ідентичність і те, що відрізняє вас від конкурентів.

Створення бренду

Це більше, ніж просто логотип або веб-сайт – це ваша особиста ідентичність!

Створення бренду включає не тільки логотип вашої компанії, або навіть ваш веб-сайт. Ваші корпоративні кольори, тема, зовнішній вигляд сайту, стиль, це ваша повна ідентичність і брендинг, який відрізняє вас від конкурентів.

Ми створимо унікальну пропозицію вашого бізнесу, яка підніме вас над конкурентами.

На початку нашої роботи з новим клієнтом ми проводимо аналіз ваших побажань і кінцевої мети. Потім йде розробка і рекламні кампанії, спрямовані на те, щоб розповісти про вашу унікальну історію бренду таким чином, щоб це було культурно релевантним і погоджувало ваш бренд і вашого споживача з популярною культурою і засобами масової інформації.

Ми допоможемо вам створити потужну та ефективну стратегію розвитку бренду для вашого бізнесу. Але тільки якщо ви готові до успіху і охопленням більш широкої аудиторії.

Розробка бренду для вашого бізнесу

Ми живемо в епоху Інтернету, коли технології швидко просуваються, і ці платформи ведуть до наступного розвитку брендингу. Сьогоднішні споживачі не хочуть бути просто споживачами – вони хочуть бути частиною чогось. Вони хочуть бути причасними.

Розробка бренду

Створення сильного бренду компанії:

Безкоштовний прорахунок проекту

Залишити заявку


    Переваги

    Чіткі цілі

    Розробка бренду визначить ваших цільових клієнтів, розробить докладні відомості про їхні потреби

    Довгострокова перспектива

    Створення бренду має на увазі роботу в довгостроковій перспективі. Ваші клієнти будуть лояльні вам через десятки років

    Впізнаваність бренду

    Добре знайомий бренд позитивно впливає на вибір покупця. Якщо клієнт вас знає, то не втече до конкурента

    Міцний зв’язок

    Якщо ваш бренд сподобався клієнту, то ви отримаєте постійного покупця на довгі роки

    Створення сильного бренду

    Робота над брендом може допомогти визначити ваших цільових клієнтів, розробити детальні відомості про те, що саме ці клієнти можуть шукати, а потім розробити обіцянку бренду і створити контент, який допоможе викликати емоційний зв’язок з вашим брендом.

    У inClick ми твердо переконані, що кожен успішний бізнес будується на основі солідного бренду. Як тільки це буде реалізовано, не можна заперечувати важливість ролі, яку бренд грає в маркетингу.

    Ми прагнемо, щоб ви думали довго і наполегливо про ваш бренд. Ми враховуємо при створенні бренду все – від вашої особистості, веб-сайту, соціальних мереж до контенту. Ми хочемо, щоб ви подумали про те, як ви відповідаєте на телефон і як ви навчаєте своїх співробітників. Все це бренд. Коли ви переглядаєте свою компанію з цього об’єктива, ви можете почати бачити, що бренд має значення не тільки для вашого маркетингу, але і для всього вашого бізнесу.

    Що саме означає брендинг?

    Бренд і брендинг – це складні терміни, які включають багато різних речей. Простіше кажучи, ваш бренд – це те, як ваш клієнт вас сприймає. У своїй найпростішій формі ваш бренд є вашим обіцянкою для вашого клієнта. Він повідомляє вашим споживачам, що вони можуть очікувати від ваших продуктів і послуг. Це загальна сума їх досвіду і сприйняття – на деякі ви можете впливати, а на деякі ні.

    Чому варто замовити брендинг?

    • У людей дуже багато вибору і занадто мало часу.
    • Більшість пропозицій мають схожі якості та особливості.
    • Ми схильні засновувати наші покупки на довірі.

    Оскільки конкуренція створює нескінченний вибір, компанії шукають способи емоційного спілкування з клієнтами, стають незамінними і створюють довічні відносини. Сильний бренд виділяється на полотні переповненого ринку. Люди закохуються в бренди, довіряють їм і вірять в свою перевагу. Те, як сприймається бренд, впливає на його успіх, незалежно від того, чи є він стартапом, некомерційною організацією або продуктом.

    Брендинг є одним з найважливіших аспектів будь-якого бізнесу. Компанії, які ефективно фокусуються на свій бренд, можуть краще відрізняти себе від конкурентів і мати кращий маркетинг. В результаті метод оцінки продуктів шляхом порівняння функцій і переваг більше не працює. Ситуація ускладнюється конкурентами, які копіюють функції один одного відразу ж після їх впровадження, а також завдяки досягненням у виробництві, які роблять проблеми якості нерелевантними.

    Сьогодні ми формуємо наш вибір більше на символічних атрибутах. Ступінь довіри, яку ми відчуваємо до продукту, а не оцінка його характеристик і переваг, визначить, чи будемо ми купувати цей продукт чи ні.

    Коли ви думаєте про брендинг, ви, ймовірно, думаєте про такі відомі бренди, як Apple, Google, Starbucks, Nike и Amazon.

    Хоча брендинг є складним за своєю природою і має багато аспектів, для малого бізнесу брендинг може бути досить простим. Якщо це буде реалізовано, деякі прості тактики брендингу можуть значно допомогти вашому бізнесу.

    Переваги створення бренду

    • Підвищений авторитет. Подумайте про всі марки, які ви знаєте. Ви, ймовірно, автоматично сприймаєте їх як надійних просто тому, що вони є великими, відомими брендами. Робота з брендингом може допомогти підвищити ваш авторитет, покращивши сприйняття вашого бізнесу. Люди купують більше у компаній, яким вони довіряють.
    • Це може зробити вас більш міцним. Створення бренду може зробити ваш малий бізнес схожим на велику компанію.
    • Почуття стабільності для ваших клієнтів. Робота з фірмовою ідентичністю може поліпшити сприйняття вашого бізнесу в очах потенційних клієнтів. Ідентичність має велике значення для встановлення довіри.
    • Виконує вимоги і відповідає стандартам. Бренди настільки широко використовуються і визнані, що очікуються хороші стандарти бренду. Компанії, які не займаються брендингом, ризикують втратити частку на ринку.
    • Збільшує цінність бізнесу. Бренди є одним з найцінніших активів компанії, оскільки бренд-капітал є одним з факторів, які можуть збільшити фінансову цінність бізнесу для потенційних покупців. Багато компаній оцінюють вартість свого бренду на балансі.

    Коли почати розробку бренду

    Зрештою, ви досягнете точки, коли усвідомлюєте, що вам потрібна розробка бренду. Для деяких людей це усвідомлення настає раніше, в той час як для інших це відбувається після багатьох років експлуатації їх бізнесу. Нижче наведені деякі причини, за якими вам потрібен брендинг:

    • Нова компанія, новий продукт. Якщо ви створюєте нову компанію, прийняття першого підходу до бренду може бути дуже корисним. Рішення про дизайн, тему і тон голосу для вашого бізнесу може визначити значну частину того, чи будете ви успішними чи ні.
    • Зміна імені. Назва вашої компанії – одна з найпотужніших частин вашого колективного бренду. Відмінне ім’я може допомогти вам виділитися, воно може позиціонувати вас як лідера галузі, повідомити про вашу корпоративну культуру і навіть пояснити, що саме робить ваша компанія. Слабке ім’я буде легко забуте і може обмежити експозицію вашого бренду. Споживчі компанії розуміють це і прив’язують свої торгові марки безпосередньо до їх стратегій бренду.
    • Ребрендинг. Брендова робота має вирішальне значення під час ребрендингу, тому що кожен повинен мати сильне розуміння цілей, обіцянок, продуктів, людей, місця і ціни компаній.
    • Злиття компаній. Бренди можуть бути перенесені на фірмові найменування компанії-покупця або вони можуть зберігати свої оригінальні торгові марки. Ще один варіант – подвійний брендинг, який поєднує в собі дві торгові марки.

    Хороший бренд може вселити лояльність до бренду. Лояльність до бренда має дуже мало спільного з ціною або грошима, це стосується того, як споживач сприймає ваш бренд – будь то реклама, репутація чи їх попередній досвід роботи з вашою компанією.

    Результати наших клієнтів

    Обговорити проект

    Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

    Fill out this field
    Fill out this field
    Fill out this field
    Меню