Брендбук

Брендбук – фундамент бренду. Основний документ, який описує правила використання бренду, логотипу, і фірмового стилю компанії, її місію, цінності, і цільову аудиторію.

Що таке брендбук?

Брендбук, який також називають керівництвом до бренду або фірмовим стилем, являє собою набір правил, що пояснюють, як працює ваш бренд, які основні елементи бренду і його основна мета. Розробка брендбуку впливає на кожну рекламну кампанію, комунікації та продукти / послуги. Вони як стратегічні орієнтири, так як охоплюють всі аспекти вашого бренду. В цілому, створення брендбуку переслідує такі цілі:

  • Поліпшення позицій бренду.
  • Рух усіх підрозділів компанії в одному напрямку.
  • Закріплення позицій бренду, відповідно до вашої бізнес-стратегії.

Брендбук допоможе кожній компанії, зробивши роботу більш простою та послідовною. Створення брендбуку на початку роботи над проектом допоможе заощадити вам час і гроші в майбутньому.

Створення брендбуку, розробка фірмового стилю

InClick створить докладний посібник з використання фірмового стилю:

Безкоштовний прорахунок проекту

Залишити заявку


    Переваги

    Адаптований контент

    Брендбук, створені для ваших співробітників і цільової аудиторії

    В стилі вашого бренду

    Брендбук повинен бути дійсно обличчям вашої компанії, її культури та стилю роботи.

    Сила простоти

    Зручний та зрозумілий брендбук для співробітників, партнерів, клієнтів і навіть конкурентів.

    Корисний та конкретний

    Брендбук, який дає корисні, практичні і конкретні знання людям, які читають керівництво.

    Створення брендбуку для вашої компанії

    У вас може бути відмінний брендбук з кількома розділами, відмінним дизайном і корисною інформацією, але він не буде ефективним, поки люди не дізнаються, що він існує. Перш ніж просити своїх співробітників ділитися і просувати його, переконайтеся, що всі співробітники мають доступ до вашого брендбуку, особливо дизайнери та співробітники відділів маркетингу і комунікацій.

    Отже, після того, як бренд та візуальна ідентифікація будуть встановлені, розкажіть всім своїм співробітникам про це за допомогою письмового спілкування і особистих зустрічей. Постарайтеся не тільки пояснити, якою є позиція бренду, але і чому і як клієнти отримають від цього вигоду. Для того, щоб брендбук потрапив не тільки до співробітників, але і партнерам і клієнтам, створіть і надрукуйте POS матеріали на його основі.

    POS матеріали

    POS – це набір рекламних матеріалів і продуктів, що використовуються в місцях продажів для просування певного продукту або асортименту. До таких матеріалів відносяться плакати, листівки, дисплеї, диспенсери, упаковка пінополістиролу, підвіски, блоки, воблери, стенди, паперові пакети, календарі, етикетки, чашки з логотипом, корпоративні друковані матеріали та інші матеріали POS.

    У нас ви можете замовити всі види POS матеріалів, створених на основі брендбуку та корпоративного стилю. Ми надаємо послуги дизайну та друку рекламних матеріалів.

    Результати наших клієнтів

    Обговорити проект

    Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

    Fill out this field
    Fill out this field
    Fill out this field
    Меню