Інтеграція CRM
Інтеграція CRM
CRM – це програмне забезпечення для взаємодії з клієнтами, підвищення продажів, оптимізації маркетингу і підвищення якості обслуговування клієнтів.
Навіщо CRM вашому бізнесу?
CRM система потрібна вашому бізнесу для того, щоб поліпшити комунікацію з клієнтами, контролювати продажі, кількість лидов, а також переводити їх в заявки. Це комплекс повного контролю за продажами і інструмент для аналітики.
Інтеграція CRM допомагає оптимізувати і автоматизувати спілкування з клієнтами, поліпшити і спростити ведення бізнесу. Завдяки впровадженню CRM системи в ваш бізнес можна домогтися реалізації ефективної маркетингової стратегії.
CRM система потрібна для стандартизації процесу ведення і спілкування з клієнтами а також надходження заявок і збереження контактів для подальшого спілкування з клієнтом. У більшості сучасних CRM можна вести не тільки продажу але і завдання по проекту клієнта, операції, і навіть записувати телефонні розмови менеджерів для подальшого аналізу.

Впровадження CRM системи
Інтеграція CRM системи спростить і автоматизує ведення бізнесу:
Автоматизація продажів
Відстеження всього циклу продажів від надходження заявки до закриття угоди.
Збір клієнтської бази
Можливість систематизувати збір клієнтської бази всього відділу продажів
Тайм-менеджмент
Дозволяє контролювати спілкування з клієнтом, нагадує про необхідність дзвінка або розсилки
Аналітика
Дозволяє аналізувати роботу з клієнтами кожного менеджера, записувати дзвінки, створювати звіти
Повна інтеграція
Можливість інтегрувати CRM систему з мессенджерами, соц. мережами, телефонією і оффлайн продажами.
Персоналізація
Система дозволить групувати клієнтську базу і персоналізувати дзвінки, повідомлення і розсилку з урахуванням певного таймінгу (акції до Дня народження клієнта, і т.п.)
Переваги
Результати наших клієнтів
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якомога швидше
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якомога швидше