Інтеграція CRM

Головна сторінка > Інтеграція CRM

Інтеграція та впровадження CRM системи – це програмне рішення для взаємодії з клієнтами, підвищення продажів, оптимізації маркетингу і підвищення якості обслуговування клієнтів.

Інтеграція та впровадження CRM системи. Навіщо CRM вашому бізнесу?

CRM система потрібна вашому бізнесу для того, щоб поліпшити комунікацію з клієнтами, контролювати продажі, кількість лидов, а також переводити їх в заявки. Це комплекс повного контролю за продажами і інструмент для аналітики.

Інтеграція CRM допомагає оптимізувати і автоматизувати спілкування з клієнтами, поліпшити і спростити ведення бізнесу. Завдяки впровадженню CRM системи в ваш бізнес можна домогтися реалізації ефективної маркетингової стратегії.

CRM система потрібна для стандартизації процесу ведення і спілкування з клієнтами а також надходження заявок і збереження контактів для подальшого спілкування з клієнтом. У більшості сучасних CRM можна вести не тільки продажу але і завдання по проекту клієнта, операції, і навіть записувати телефонні розмови менеджерів для подальшого аналізу.

внедрение CRM системы

Впровадження CRM системи

Інтеграція CRM системи спростить і автоматизує ведення бізнесу:

Безкоштовний прорахунок проекту

Залишити заявку


    Переваги

    Управління клієнтською базою даних

    Ви зможете розширити існуючу базу даних, залучити нових клієнтів і нагадати про себе старим.

    Моніторинг продажів

    Ви можете управляти і контролювати продажі і розподіляти завдання на менеджерів

    Інтеграція бази даних

    Система інтегрує базу даних клієнтів з вашого сайту, соц. мереж, месенджерів і оффлайн продажів

    Оптимізація процесів

    Впровадження CRM спрощує, прискорює і робить більш ефективною роботу відділу продажів

    Інтеграція та впровадження CRM системи

    CRM система допоможе організувати інформацію в компанії, забезпечити раціональне обслуговування клієнтів, оптимізувати витрати, заощадити час і зробити компанію несприйнятливою до ротації співробітників. Ми пропонуємо інтеграцію та впровадження CRM системи Бітрікс 24 з повним налаштуванням під ваші потреби і техпідтримкою в ​​подальшому.

    Інтеграція та впровадження CRM системи Бітрікс 24

    Бітрікс 24 – це велике програмне забезпечення CRM (управління взаєминами з клієнтами), розроблене, щоб допомогти вам у різних сферах бізнесу. Програма використовує новітні технології і має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс.

    Інтеграція та впровадження CRM системи Бітрікс 24 гарантує кожному користувачеві постійний доступ до інформації, яка описує повну історію співпраці з даними підрядником або контактною особою. Дані, зібрані в програмі CRM, представлені у вигляді різних аналізів і статистики. Такий докладний аналіз сприяє оптимізації витрат, підвищення ефективності комерційної діяльності та раціоналізації обслуговування клієнтів.

    Для кого CRM система Бітрікс 24?

    Вона буде працювати як в малих, так і у великих компаніях, допоміжних відділах: продажах, маркетингу та сервісі. Модульна структура дозволяє адаптувати систему до поточних потреб і гарантує можливість розширення програми в майбутньому разом з розвитком вашого бізнесу.

    Великі можливості конфігурації

    CRM система Бітрікс 24 – це готове і перевірене рішення, яке на подив гнучке і дозволяє адаптувати програму до індивідуальних потреб клієнта. Важливо відзначити, що гнучкість тут розуміється як надання користувачеві можливості самостійно налаштовувати систему, що відрізняє її від інших систем управління взаємовідносинами з клієнтами.

    Налаштування зовнішнього вигляду під індивідуальні потреби користувача CRM

    • Розробка програмного забезпечення CRM з додатковими нестандартними полями.
    • Необмежені можливості опису виконавця, продукту, проекту.
    • Розширення системи додатковими нестандартними формами.
    • Гнучка модель дозволів користувачів.
    • Відкритість, тобто імпорт даних із зовнішніх джерел.
    • Можливість інтеграції з комерційними програмами (наприклад; 1С).
    • Розширення програми CRM додатковими налаштованим звітами.

    Переваги впровадження CRM системи

    Впровадження CRM-системи дозволяє отримати перевагу перед конкурентами. Це гарантує певні комерційні та технічні переваги.

    Переваги для бізнесу:

    • Виділяти більше часу на обслуговування клієнтів
    • Виявлення найбільш прибуткових організацій
    • Оптимізація і раціоналізація витрат
    • Підвищення ефективності комерційної діяльності
    • Підвищення задоволеності клієнтів

    Технічні переваги:

    • Повна мобільність використовуваної техніки
    • Відкрита архітектура CRM-системи
    • Готовність збільшувати обсяг даних і функціональні потреби
    • Безпека даних
    • Доступ з пристроїв на основі: Windows, Apple, Android.

    Технічна допомога

    При інтеграції CRM системи Бітрікс 24 компанією [inClick] ви отримуєте постійну тех. підтримку. Ця послуга включає в себе: необмежений доступ до технічної підтримки в месенджерах і по електронній пошті, регулярне оновлення програми, стандартну гарантію на CRM-систему.

    Надзвичайно важливо мати CRM-рішення, яке постійно оновлюється і знаходиться під наглядом виробника, особливо якщо це ключова програма в компанії. Тому варто підкреслити, що переважна більшість наших клієнтів купують її регулярно, розуміючи важливість оновленого програмного забезпечення і надійність технічної підтримки.

    Наша CRM – це система, готова до змін вимог до збору, обробки і безпеки персональних даних. Зокрема, варто виділити наступні функції системи:

    • Велика модель дозволів
    • Точний контроль доступу до даних
    • Історія подій
    • Шифрування конфіденційних даних
    • Зміна пароля і забезпечення надійності
    • Безпечна передача даних

    Впровадження CRM – переваги для бізнесу

    Впроваджуючи програмне забезпечення для управління взаємовідносинами з клієнтами, компанія отримує ряд відчутних переваг для бізнесу. Покращуючи відносини з клієнтами, ви не тільки отримуєте імідж, а й дізнаєтеся очікування підрядників і їх купівельні переваги. Всі ці дії, якщо розглядати їх в довгостроковій перспективі, завжди призводять до збільшення прибутку компанії. Давайте розглянемо найбільш важливі переваги, які отримає компанія, запровадивши хорошу CRM-систему.

    Найкраще обслуговування клієнтів завдяки CRM

    Швидкий і легкий доступ до інформації, яка описує поточну співпрацю, дозволяє вам приділяти більше часу діяльності, пов’язаної безпосередньо з обслуговуванням клієнтів. Завдяки впровадженню CRM-системи продавці будуть працювати набагато ефективніше і результативніше, а заощаджений таким чином час можна буде використовувати для продажів.

    Виявлення найбільш прибуткових клієнтів в CRM

    Вичерпна інформація про клієнта і механізм сегментації дозволяє виявити найбільш прибуткові суб’єкти і направити комерційну та маркетингову діяльність в їхньому напрямку. Не варто витрачати час і гроші на клієнтів з невеликими перспективами, оскільки система CRM може вказати групу клієнтів, на якій потрібно зосередитися.

    Детальна інформація про співпрацю з клієнтом дозволяє безперешкодно переходити до контактів і обов’язків працівника у разі його відсутності. Це особливо важливо в разі високої плинності кадрів. Внутрішня допомогу в програмі CRM гарантує швидке вирішення проблем, з якими компанія вже контактувала (наприклад, ремонт машин в сервісній службі).

     Оптимізація і раціоналізація витрат

    Механізми планування і синхронізації завдань виключають можливість дублювання дій, сприяючи зниженню витрат. Створений модуль контролю витрат раціоналізує витрати, пов’язані з поїздками, відрядженнями і т. Д. Система CRM також надає безліч звітів, завдяки яким ви можете перевірити, скільки ви фактично заробили на обслуговуванні даного клієнта, або перевірити прибутковість проекту.

    Підвищення ефективності комерційної діяльності

    Інструменти розширеного аналізу даних в системі управління взаємовідносинами з клієнтами дозволяють використовувати уроки, витягнуті з попередніх успіхів або невдач, для підвищення ефективності майбутньої комерційної діяльності. Знайомство з купівельними перевагами клієнтів дозволяє вам скласти більш індивідуальну пропозицію, що збільшує ймовірність покупки. Також варто проаналізувати продажу, щоб дізнатися, які групи контрагентів найбільш перспективні для компанії, які регіони приносять найбільший прибуток і як до вас приходять клієнти. Завдяки такій інформації ви можете більш ефективно планувати комерційну та маркетингову діяльність.

    Впровадження CRM-системи Бітрікс 24 – Скільки коштує?

    Стандартного прайс-листа не існує, оскільки всі організації різні. Вартість впровадження CRM-системи Бітрікс 24 залежить від таких факторів, як: трудомісткість роботи, ступінь складності реалізації окремих етапів впровадження CRM. Уже ознайомившись з основними вимогами клієнта, ми можемо визначити кошторис на реалізацію програми управління взаємовідносинами з клієнтами. Ми надамо більш точну пропозицію після отримання вимог і складання ТЗ. Тоді нам вдається підготувати точний кошторис і графік робіт.

    Зв’яжіться з нами і ви дізнаєтеся вартість впровадження CRM у вашій компанії!

    Що вміє Бітрікс24?

    Останнім часом постійно стикаємося зі скаргами клієнтів на Бітрікс24:

    • з завданнями не справляється;
    • аналітика неповна;
    • немає доп. продажів в звіті;
    • звіт нормально не виводиться.

    Здавалося б, що проблему повинна вирішити служба підтримки, але ні. Технічна служба не дає рекомендацій з налаштування, і, навіть не знає всіх можливостей Бітрікс24!

    Насправді оновлена ​​Бітрікс24.CRM, являє собою інтернет-сервіс для бізнесу, що включає в себе повний комплект інструментів для спільної роботи і просунуту CRM для «продажників» і «рекламників». Система дозволяє централізувати всі дані по клієнтській базі. Вся виконана на кожному етапі робота з клієнтами зберігається, що дозволить нагадати їм про себе в будь-який момент для повторних продажів. Ви можете налаштувати з’єднання CRM телефонії, пошти, месенджерів, 1С, різних CRM-форм і навіть соцмереж.

    Після цієї простої настройки CRM автоматично збирає звернення клієнтів і веде історію роботи з ними. Дзвінки, листи і навіть листування в месенджерах буде фіксуватися і передаватися менеджерам для обробки.

    Найголовніше, що співробітникам більше не доведеться вносити дані вручну. CRM все зробить за них!
    Просто потрібно вміти її правильно налаштувати!

    Команда inClick допоможе вам встановити і налаштувати Бітрікс24.CRM, аналізувати продажі і підвищити ефективність відділу продажів. Ми є офіційними партнерами і виконуємо всі роботи «під ключ».

    • Впровадження та налаштування CRM;
    • Побудова бізнес-процесів;
    • Автоматизація воронки продажів;
    • Розробка і установка модулів.
    • Консультація по роботі з Бітрікс24.

    Бітрікс24.CRM полегшить і підвищить ефективність роботи відділу продажів, а ми допоможемо вас в цьому. Опишіть вашу проблему, і ми її вирішимо.

    .

    Результати наших клієнтів

    Обговорити проект

    Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

    Fill out this field
    Fill out this field
    Fill out this field