Інтеграція CRM
CRM – це програмне забезпечення для взаємодії з клієнтами, підвищення продажів, оптимізації маркетингу і підвищення якості обслуговування клієнтів.
Навіщо CRM вашому бізнесу?
CRM система потрібна вашому бізнесу для того, щоб поліпшити комунікацію з клієнтами, контролювати продажі, кількість лидов, а також переводити їх в заявки. Це комплекс повного контролю за продажами і інструмент для аналітики.
Інтеграція CRM допомагає оптимізувати і автоматизувати спілкування з клієнтами, поліпшити і спростити ведення бізнесу. Завдяки впровадженню CRM системи в ваш бізнес можна домогтися реалізації ефективної маркетингової стратегії.
CRM система потрібна для стандартизації процесу ведення і спілкування з клієнтами а також надходження заявок і збереження контактів для подальшого спілкування з клієнтом. У більшості сучасних CRM можна вести не тільки продажу але і завдання по проекту клієнта, операції, і навіть записувати телефонні розмови менеджерів для подальшого аналізу.

Впровадження CRM системи
Інтеграція CRM системи спростить і автоматизує ведення бізнесу:
Автоматизація продажів
Відстеження всього циклу продажів від надходження заявки до закриття угоди.
Збір клієнтської бази
Можливість систематизувати збір клієнтської бази всього відділу продажів
Тайм-менеджмент
Дозволяє контролювати спілкування з клієнтом, нагадує про необхідність дзвінка або розсилки
Аналітика
Дозволяє аналізувати роботу з клієнтами кожного менеджера, записувати дзвінки, створювати звіти
Повна інтеграція
Можливість інтегрувати CRM систему з мессенджерами, соц. мережами, телефонією і оффлайн продажами.
Персоналізація
Система дозволить групувати клієнтську базу і персоналізувати дзвінки, повідомлення і розсилку з урахуванням певного таймінгу (акції до Дня народження клієнта, і т.п.)
Переваги
Що вміє Бітрікс24?
Останнім часом постійно стикаємося зі скаргами клієнтів на Бітрікс24:
• з завданнями не справляється;
• аналітика неповна;
• немає доп. продажів в звіті;
• звіт нормально не виводиться.
Здавалося б, що проблему повинна вирішити служба підтримки, але ні. Технічна служба не дає рекомендацій з налаштування, і, навіть не знає всіх можливостей Бітрікс24!
Насправді оновлена Бітрікс24.CRM, являє собою інтернет-сервіс для бізнесу, що включає в себе повний комплект інструментів для спільної роботи і просунуту CRM для «продажників» і «рекламників». Система дозволяє централізувати всі дані по клієнтській базі. Вся виконана на кожному етапі робота з клієнтами зберігається, що дозволить нагадати їм про себе в будь-який момент для повторних продажів. Ви можете налаштувати з’єднання CRM телефонії, пошти, месенджерів, 1С, різних CRM-форм і навіть соцмереж.
Після цієї простої настройки CRM автоматично збирає звернення клієнтів і веде історію роботи з ними. Дзвінки, листи і навіть листування в месенджерах буде фіксуватися і передаватися менеджерам для обробки.
Найголовніше, що співробітникам більше не доведеться вносити дані вручну. CRM все зробить за них!
Просто потрібно вміти її правильно налаштувати!
Команда inClick допоможе вам встановити і налаштувати Бітрікс24.CRM, аналізувати продажі і підвищити ефективність відділу продажів. Ми є офіційними партнерами і виконуємо всі роботи «під ключ».
• Впровадження та налаштування CRM;
• Побудова бізнес-процесів;
• Автоматизація воронки продажів;
• Розробка і установка модулів.
• Консультація по роботі з Бітрікс24.
Бітрікс24.CRM полегшить і підвищить ефективність роботи відділу продажів, а ми допоможемо вас в цьому. Опишіть вашу проблему, і ми її вирішимо.
Результати наших клієнтів
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якомога швидше
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якомога швидше