Контекстна реклама

Головна сторінка > Контекстна реклама

[inClick] пропонує послуги аналізу і настройки контекстної реклами. Правильно налаштована рекламна кампанія приверне цільовий трафік на сайт і підвищить рівень доходу вашої компанії за короткий термін.

Замовити контекстну рекламу в Google Ads

Google Ads — рекламна служба Google, яка дозволяє рекламувати ваш контент, бренд, веб-сайт і т. д. за допомогою певних ключових слів для досягнення трафіку або потенційних клієнтів. Оголошення відображаються на веб-сторінках Google (SERP) і веб-сайтах партнерів (яких називають видавцями) відповідно ключових слів.

Що таке платний пошук?

Ваші оголошення відображаються на сторінці результатів пошуку, коли потенційний клієнт набирає в Google пошук фразу, що відповідає одному з ваших ключових слів. Ви не платите за показ самого оголошення, а платите за клік по посиланню на ваш сайт, тобто по рекламному оголошенню.

Замовити настройку контекстної реклами

Що таке контекстна реклама? Google дає нам наступне визначення для контекстної реклами: «Контекстно-медійна мережа Google може допомогти вам досягти людей, коли вони переглядають свої улюблені веб-сайти, показують другові відео на YouTube, перевіряють свою обліковий запис Gmail або використовують мобільні пристрої і додатки».

Простіше кажучи, ваші оголошення будуть відображатися для потенційних клієнтів, які цікавляться вашими продуктами, поки вони переглядають інтернет.

Налаштування рекламної кампанії від inClick

Щоб допомогти нашим клієнтам отримати конверсію від реклами в AdWords, ми здійснюємо аналіз і настройку кампанії.

Безкоштовний прорахунок проекту

Залишити заявку


    Переваги

    Налаштування ключових слів

    Визначаючи і усуваючи ключові слова, які завдають шкоди облікового запису, ми можемо перенаправити бюджет кампанії на ключові слова, які фактично приносять прибуток.

    Правильні посадочні сторінки

    Погані цільові сторінки зменшують коефіцієнт конверсії, приблизно на 50%. Відправляючи трафік на оптимізовані цільові сторінки можна швидко подвоїти прибутковість кампанії.

    Частка показів оголошень

    У більшості кампаній багато оголошень, які не відображаються через поганий розподілу бюджету.
    Збільшення частки показів з правильними ключовими словами підвищує рентабельність не менше ніж на 30%.

    Управління обліковими записами

    Лише 10% компаній оптимізують свої облікові записи щотижня. На жаль, це відноситься і до більшості агентств.
    Постійний контроль може призвести до отримання оптимальних результатів.

    Отримайте максимальну віддачу від реклами в Ads

    Проведення рекламної кампанії в Google Ads – це велика робота, але результати можуть бути вражаючими для вашої компанії. Якщо ви хочете, щоб ваша контекстна реклама і онлайн-маркетинг були на вищому рівні, наші фахівці готові надати свої послуги сьогодні.

    Ми допоможемо налаштувати обліковий запис і розробити стратегію так, щоб контекстна реклама в Google Ads приносила максимум доходу і трафіку на сайт.

    Результати наших клієнтів

    Обговорити проект

    Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

    Fill out this field
    Fill out this field
    Fill out this field
    Меню