Контент-маркетинг

Головна сторінка > Контент-маркетинг

Контент-маркетинг – це основа будь-якого просування в інтернеті, починаючи з реклами, закінчуючи SEO та SMM. А ми допоможемо вам створити успішну стратегію контент-маркетингу, яка допоможе вам досягти своєї аудиторії і підвищити конверсію.

Контент-маркетинг який продає

Традиційні методи маркетингу, які останнім часом дратують аудиторію стали менш ефективні ніж раніше. Ось чому контент-маркетинг став популярним способом залучення цільової аудиторії.

Надаючи учасникам аудиторії корисний контент, щоб розповісти їм про ваші продукти і послуги – і показати, як ці продукти і послуги ефективно вирішують больові точки і проблеми – ви можете підвищити конверсію, підвищити впізнаваність бренду, підвищити прибуток та багато іншого.

Створення стратегії і контенту для вашого бізнесу

InClick реалізує всю вашу контент маркетингову кампанію від початку до кінця:

Безкоштовний прорахунок проекту

Залишити заявку


    Переваги

    Оригінальний контент

    100% оригінальний контент

    Ефективна стратегія

    Створюємо стратегію контенту яка максимально покриває цільову аудиторію.

    Контент для користувача

    Створюємо контент який цікаво читати, дивитися і яким хочеться ділиться.

    Своєчасне розміщення

    Постійне оновлення контенту, підбір трендових тем, актуалізація контенту

    Суть и виды контент-маркетинга

    Контент-маркетинг – це процес планування, створення, поширення, обміну і публікації контенту для захоплення цільової аудиторії. Для бізнесу ця тактика може допомогти вам підвищити впізнаваність бренду, продажу, зв’язатися з членами вашої цільової аудиторії і привернути потенційних клієнтів.

    Чому контент-маркетинг важливий?

    Сьогодні стратегії вихідного маркетингу (або все, що заважає вашій аудиторії) не так ефективні для охоплення аудиторії і перетворення лидов, як це було раніше. Контент-маркетинг став популярним способом боротьби з цією проблемою. Крім розширення сфери охоплення контент-маркетинг допомагає вашому бізнесу:

    • Розповідати потенційним клієнтам про пропоновані вами продукти та послуги;
    • Підвищувати конверсії;
    • Побудувати відносини між вашими клієнтами та бізнесом;
    • Зв’язатися зі своєю аудиторією, щоб показати їм, як ваші продукти та послуги вирішують їхні проблеми;
    • Створити дружні почуття навколо вашого бренду.

    Тепер, коли ви розумієте, чому ваш бізнес повинен інвестувати в контент-маркетинг, ми покажемо вам типи контент маркетингу, щоб ви могли вирішити, які типи контенту для вас в пріоритеті.

    Типи контент-маркетингу

    Є багато типів контент-маркетингу, який ваш бізнес може використовувати. Нижче наведені найпопулярніші.

    1. Соціальний медіа контент-маркетинг

    Це фотографії, живі і попередньо записані відео, і розповіді, які публікуються в популярних соц. мережах таких як Facebook, Instagram, Pinterest, LinkedIn, Snapchat, TikTok і інші.

    2. Інфографічний контент-маркетинг

    Інфографіка відображає контент, інформацію та дані в зручному для розуміння графічному форматі. Завдяки поєднанню простих формулювань, коротких висловлювань і чітких зображень, інфографіка є відмінним способом ефективної передачі контенту.

    Це добре працює, якщо ви намагаєтеся розібрати освітню та/або складну тему, щоб всі учасники аудиторії могли її зрозуміти.

    3. Блог Контент-маркетинг

    Блоги – це потужний тип контенту для вхідного маркетингу і обміну інформацією з клієнтами та цільовою аудиторією. Блоги можна використовувати для перетворення читачів в клієнтів, підвищення впізнаваності бренду та/або вибудовування відносин з вашою аудиторією.

    4. Messenger контент-маркетинг

    Дуже ефективний маркетинг спрямований на залучення читачів і повернення клієнтів. Це постійний постинг в месенджери, такі як Telegram, Viber і інші для підвищення впізнаваності бренду, налагодження відносини з членами аудиторії, а також просування продуктів і послуг.

    5. Відео контент-маркетинг

    Відеомаркетинг може підвищити конверсію, підвищити рентабельність інвестицій і допомогти побудувати відносини з аудиторією. Це можливість поділитися своїм відеомаркетинговим контентом на платформах соціальних мереж (таких ка You Tube), на сторінках сайтів або на сайтах своїх партнерів, розширюючи охоплення для різних медіа.

    Чому ми?

    Наша компанія допоможе вам створити все це, а найголовніше:

    1. Встановити розумні цілі;
    2. Визначити ваші KPI;
    3. Вибрати ваші канали просування контенту;
    4. Визначитися з типом контенту;
    5. Встановити бюджет;
    6. Створювати та поширювати контент;
    7. Аналізувати та оцінювати результати.

    Результати наших клієнтів

    Обговорити проект

    Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

    Fill out this field
    Fill out this field
    Fill out this field
    Меню