Просування сайту VPM-Поліграф

01/  Початок просування сайту

Клієнт – цифрова друкарня VPM-Поліграф, місто Рівне.

Сайт розроблений на двох мовах: російська та українська. Виходячи з розташування друкарні, упор робився на українську мову. Сайт займає вузьку профільну нішу, що створило специфіку роботи.

Сайт https://vpm.rv.ua

02/   Цілі

Збільшення трафіку на сайті і кількість потенційних клієнтів

Зайняти ТОП 10 по Рівному та області по всім запитам семантичного ядра

Зайняти ТОП 3 по Рівному та області за основними запитам семантичного ядра

03/  Бюджет і початок робіт

Робота над просуванням сайту була обмежена бюджетом 200 $ в місяць. Виходячи з бюджету розроблялася стратегія розвитку з мінімальним капіталовкладенням.

Ми почали просування сайту через 6 місяців після його створення. До цього роботи над просуванням сайту не велися, був первинний контент на сторінках в кілька речень.

Домен раніше належав іншій компанії, тому сайт виходив за запитами, які не відповідали тематиці сайту.

Відвідуваність з органічного пошуку становила 1-2 людини в день.

Було проведено повний аудит сайту. Виявили проблеми, які були на сайті, а також склали план подальшої роботи.

- Данні по Google Analytics

- Данні по Serpstat

04/ Що було зроблено

  • Усунені технічні неполадки на сайті, які заважали індексації;
  • Вилучений шкідливий код;
  • Збільшена швидкість завантаження сторінок;
  • Встановлено SSL-сертифікат;
  • Створено семантичне ядро на двох мовах;
  • Створено і доданий контент для всіх сторінок сайту;
  • Створена посилальна маса по ключових запитах;
  • Проведена реєстрація компанії за тематичними довідниками;
  • Вилучені дублі сторінок;
  • Створена внутрішня перелінковка.

Я текстовий блок . Натисніть кнопку Змінити , щоб змінити цей текст . Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Обговорити проект

Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Меню