Просування в Instagram
01/ Початок просування в Instagram
Клієнт – компанія Chip-expert, основна спрямованість – чіп-тюнінг автомобілів.
02/ Цілі
03/ Опис робіт
Створили обліковий запис в Instagram, додали опис послуг компанії. Створили єдиний стиль сторінки. Підібрали колірну гаму та стиль обкладинки для фотографій. Зробили хайлайтси. Оновили логотип, оскільки вихідники були втрачені.
Після створення облікового запису в Instagram, почали його просування. Постінг робиться в середньому щодня. Для посту підбираються фото виконаних робіт, робиться їхня обробка під загальний стиль, пишемо опис, ставимо геомітки і підбираємо хештеги. Відео додаємо до сторісу та в IGTV, робимо їх обробку.
Для залучення цільової аудиторії робимо ручний масфоловінг.
- Створення та ведення облікового запису в Instagram



04/ Що було зроблено
Результат просування в Instagram не змусив на себе довго чекати. Перший запит на надання послуг ми отримали на початку другого тижня просування.
За місяць було зроблено:
- Додано 21 пост;
- 5 сторіс;
- 4 відео в IGTV;
- Ручний масфоловінг – 652 підписника;
На канал додавалися передплатники вручну. Аудиторія підбиралася за інтересами: автолюбителі, тюнінг авто, чіп-тюнінг.
05/ Висновок
На каналі є хороша активність. Зі зростанням передплатників спостерігається збільшення кількості лайків. І приплив нових клієнтів.
Обговорити проект
Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше