Розробка сайтів

Розробка та редизайн корпоративного сайту promsvarka.com

Компанії з виробництва зварювального та котельного обладнання ТЕМП

Початок робіт
Вересень 2020
Тривалість
1 місяць
Компанія
Темп

01/   Початок робіт

Клієнт – виробник зварювального обладнання, твердопаливних та електричних котлів ТЕМП.

Розроблено новий сайт на платформі Word Press із платформою для електронної комерції WooCommerce. Створено новий дизайн сайту на основі корпоративних кольорів бренду. Сайт оптимізований за зручністю для користувача.

Сайт – https://promsvarka.com/

02/   Цілі

Створення дизайну сайту

Перенесення товарів та контенту

Встановлення додаткових модулів

03/   Опис робіт

У клієнта вже був корпоративний сайт із товарними позиціями на платформі Word Press. Він мав неправильну структуру, багато зайвої інформації, містив порожні сторінки та часткові дублі сторінок. Повільно вантажився, особливо на пристроях Apple. Деякі товарні позиції не входили до основних категорій, тому знайти їх на сайті було неможливо. Також були помилки в коді, неправильно встановлені модулі, які заважали правильній та швидкій роботі сайту. Кошик був нефункціональним і незручним для користувача.

Нашим завданням було зробити новий, зручний, інтуїтивно зрозумілий дизайн сайту, перенести товари та решту контенту, додати плагіни, які полегшать замовлення товарів.

Для збереження фірмового стилю компанії ми взяли основні кольори логотипу – жовтий та чорний для розробки дизайну сайту.

- Головний екран promsvarka.com

разработка главной страницы сайта promsvarka

- Сторінка категорій promsvarka.com

- Сторінка підкатегорій promsvarka.com

создание и редизайн сайта страницы подкатегорий promsvarka

- Сторінка товару promsvarka.com

редизайн сайта и страницы продукта на сайте промсварка

- Сторінка кошика promsvarka.com

разработка страницы корзины на сайте

04/ Що було зроблено

Структура сайту була спрощена та систематизована. Меню було поділено за двома основними напрямками діяльності: зварювальне обладнання та котли. Створено підкатегорії та сторінки з основною інформацією для користувача.

Для того, щоб сайт не втратив позиції в пошуку, товари були перенесені із збереженням URL-адреси. Було оновлено картку товару. Усі товари систематизовані та розподілені за категоріями.

Для полегшення замовлення ми встановили бінотел. Також було встановлено та налаштовано модулі оплати онлайн – LiqPay та Оплата Частинами від ПриватБанку для надання розстрочки на продукцію. Встановили модуль доставки Нова Пошта, який дозволяє вибирати відділення та розраховує вартість доставки.

Створили особистий кабінет із можливістю зберігати дані покупця. Зробили максимально зручний та функціональний кошик з можливістю вибору способу доставки та оплати товару.

05/ Висновок

Сайт зданий. На нього запускається контекстна реклама. Конверсія нового сайту порівняно зі старим перевищила 34%.

Обговорити проект

Ми зв’яжемося з вами якнайшвидше

Fill out this field
Fill out this field
Fill out this field
Меню