Аналіз ринку і конкурентів

Перед виходом вашого бізнесу в мережу, необхідно провести аналіз, щоб подальші дії нашої команди не проходили даремно. Ми оцінюємо майбутній бюджет просування бізнесу, а також резонність виходу певної галузі в інтернет або соціальні мережі. Також ми надаємо інформацію про конкурентів в рекламі, і витрати на майбутні рекламні кампанії.

Аналіз ринку та конкурентний аналіз

Для того, щоб бути конкурентоспроможними і успішно розвиватися, компанії повинні постійно отримувати, аналізувати і оцінювати відповідну ринкову інформацію. Ми пропонуємо нашим клієнтам не просто регулярне спостереження за ринком і конкурентну розвідку, а й різні маркетингові аналізи (аналіз ринку, аналіз конкурентів) і подальший аналіз економічного розвитку бізнесу.

Визначення стратегії розвитку

Ми аналізуємо стратегічну початкову ситуацію для наших клієнтів на ринках, аналізуючи компанію, глобальне середовище і розширену специфіку для конкретної компанії, а також структуру галузі (конкуренти в промисловому секторі, споживачі, запасні продукти, постачальники і потенційних нових конкурентів).

Конкурентний аналіз, орієнтований на результат, заснований на конкретних питаннях і проблемах.

Грунтуючись на зібраних даних, наш маркетинговий відділ створює стратегію розвитку бізнесу в мережі інтернет з обгрунтованими методами щодо структури ринку, обсягу ринку, ринкових перспектив, стратегій виходу на ринок, операційних показників, структури галузі, стратегічних груп, конкурентів і трендів. За результатами нашого дослідження оцінюються шанси і ризики різних варіантів розвитку компанії в мережі інтернет. Ми використовуємо зібрану інформацію разом з нашими клієнтами для роботи над стратегією розвитку бізнесу в мережі для досягнення ринкових переваг.

Наші маркетингові дослідження пропонують наступні послуги з аналізу ринку і конкурентного аналізу:

Аналіз ринку

  • аналіз глобального середовища (економічно, соціально, технічно);
  • аналіз відповідних ринків (структура ринку, обсяг ринку, перспективи ринку, стратегії виходу на ринок, структура галузі);
  • аналіз конкурентного середовища (конкуренти в промисловості, попит споживачів, постачальники та потенційні нові конкуренти).

Аналіз конкурентів

  • аналіз окремих конкурентів (якість сайту, продукти і послуги, цільова аудиторія, позиціонування на ринку, організаційна структура, маркетинг і комунікації);
  • аналіз окремих позицій або послуг.

Спостереження ринку і конкурентна розвідка

Створення інформаційного профілю (в тому числі вибору конкурентів, галузей, регіонів, продуктів) на основі інформаційних потреб і обробки інформації щодо наміру клієнта.

Аналіз ринку та конкурентний аналіз в якості підтримки для створення конкурентних переваг

Успіх компанії залежить від її здатності задовольняти потреби своїх клієнтів і виступати проти конкурентів з кращою пропозицією. Щоб бути успішним на ринку, компанія повинна мати як мінімум одну конкурентну перевагу в одній стратегічній галузі бізнесу. Щоб домогтися конкурентних переваг і оптимально позиціонувати себе на ринку, компаніям необхідно регулярно отримувати інформацію про ринки, галузі, конкурентів і потенціалах і аналізувати їх. При цьому наші маркетингові дослідження підтримують наших клієнтів з ринковими спостереженнями і конкурентної розвідкою.

Від конкурентного аналізу до безперервного спостереження за ринком і конкурентної розвідки

Ми проводимо спільні та тематичні ринкові спостереження в мережі інтернет. Щоб постійно користуватися перевагами інформації, розумно мати безперервне спостереження за ринком, слідуючи ринковому аналізу і конкурентному аналізу.

Так як конкуренти вашого бізнесу постійно розвиваються, необхідно регулярне спостереження за ситуацією на ринку, щоб займати лідируючі позиції.

Якщо ви хочете дізнатися вартість аналізу ринку і конкурентів або уточнити подробиці, зв’яжіться з нашим менеджером.

Є проект? Давайте його обговоримо ...

Приклади робіт