Брендинг

Створення успішних глобальних кампаній, реструктуризація корпорацій, малого бізнесу, організацій – все висить на професійному брендінгу або ребрендінгу. Це ваша стартова сходинка до впізнаваності.

Брендинг

Це більше, ніж просто логотип або веб-сайт – це ваша особиста ідентичність!

Брендинг включає не тільки логотип вашої компанії, або навіть ваш веб-сайт. Ваші корпоративні кольори, тема, зовнішній вигляд сайту, стиль, це ваша повна ідентичність і брендинг, який відрізняє вас від конкурентів.

Ми створимо унікальну пропозицію вашого бізнесу, яке підніме вас над конкурентами.

На початку нашої роботи з новим клієнтом ми проводимо аналіз ваших побажань і кінцевих цілей. Потім ми розробляємо стратегії брендингу та рекламні кампанії, спрямовані на те, щоб розповісти про вашу унікальну історію бренду таким чином, щоб це було культурно релевантним і погоджувало ваш бренд і вашого споживача з популярною культурою і засобами масової інформації.

Ми допоможемо вам створити потужну та ефективну стратегію розвитку бренду для вашого бізнесу. Але тільки якщо ви готові до успіху і охопленням більш широкої аудиторії.

Навіщо потрібен брендинг вашого бізнесу

Ми живемо в епоху інтернету, коли технології швидко розвиваються, і ці платформи ведуть до наступних еволюцій брендингу. Сьогоднішні споживачі не хочуть бути просто споживачами – вони хочуть бути частиною чогось. Вони хочуть брати участь.

  • Хороший брендинг покращує конверсії

Однією з найбільш важливих областей маркетингу, які можуть вплинути на хорошу роботу бренду, є конверсії. Хороша робота бренду в значній мірі сприяє тому, як компанія може переконати потенційних споживачів купувати свою продукцію або послуги.

  • Хороший брендинг створює сильні емоційні зв’язки

Емоція – це потужна енергія, яка допомагає перевіряти і керувати більшістю рішень, які ми робимо кожен день. Емоція може диктувати умови або впливати на рішення споживача.

Робота над брендом може допомогти визначити ваших цільових клієнтів, розробити детальні відомості про те, що саме ці клієнти можуть шукати, а потім розробити обіцянку бренду і створити контент, який допоможе викликати емоційний зв’язок з вашим брендом.

У inClick ми твердо переконані, що кожен успішний бізнес будується на основі солідного бренду. Як тільки це буде реалізовано, не можна заперечувати важливість ролі, яку бренд грає в маркетингу.

Ми хочемо, щоб ви думали довго і наполегливо про ваш бренд. Ми враховуємо при створенні бренду все – від вашої особистості, веб-сайту, соціальних мереж до контенту. Ми хочемо, щоб ви подумали про те, як ви відповідаєте на телефон і як ви навчаєте своїх співробітників. Все це бренд. Коли ви переглядаєте свою компанію з цього об’єктива, ви можете почати бачити, що бренд має значення не тільки для вашого маркетингу, але і для всього вашого бізнесу.

Що саме означає брендинг?

Бренд і брендинг – це складні терміни, які включають багато різних речей. Простіше кажучи, ваш бренд – це те, як ваш клієнт вас сприймає. У своїй найпростішій формі ваш бренд є вашим обіцянкою для вашого клієнта. Він повідомляє вашим споживачам, що вони можуть очікувати від ваших продуктів і послуг. Це загальна сума їх досвіду і сприйняття – на деякі ви можете впливати, а на деякі ні.

Що не є брендом

  1. Бренд – це не назва. Ваше назва – це те, що ідентифікує вашу компанію, продукт або послугу, але це не ваш бренд.
  2. Бренд не є логотипом. Логотип повинен створити основу для вашого фірмового стилю і графічних стандартів, які будуть представляти вашу компанію; це не ваш бренд, а скоріше частина системи ідентифікації вашого бренду. Брендинг допоможе зробити ваш логотип синонімом вашої компанії і дозволить споживачам легко ідентифікувати вашу компанію, коли вони її бачать.
  3. Візитні картки, каталоги, брошури – це розширення вашої особистості і призначені для підтримки маркетингу. На жаль, створення логотипу та нанесення його на візитну картку не є брендингом.
  4. Ваш сайт – ви створили веб-сайт, а не бренд. Ваш сайт є розширенням вашого фірмового стилю і є центром, на якому ви рекламуєте свою продукцію і послуги. Маркетинг і реклама вказують на веб-сайт, який приймає відвідувачів і розширює вашу фірмову ідентифікацію за допомогою контенту, такого як опису продуктів / послуг, керівництва, повідомлення в блогах і т. д.
  5. Ваш бренд – це не те, що ви говорите. Бренд – це те, що ви робите, і то, який вплив це справляє на людей. Просто тому, що ви придумуєте якісь теплі і нечіткі повідомлення, не означає, що ці повідомлення точно представляють ваш бренд. Насправді все навпаки. Насправді ваш бренд – це «спосіб, яким люди ставляться до вас і вашого бізнесу». Це сприйняття, яке вони мають, і пов’язані емоції з усіма цими частинами, що рухаються – і багато іншого.

Чому ви повинні піклуватися про брендінг?

  • У людей дуже багато вибору і занадто мало часу.
  • Більшість пропозицій мають схожі якості і особливості.
  • Ми схильні засновувати наші покупки на довірі.

Оскільки конкуренція створює нескінченний вибір, компанії шукають способи емоційного спілкування з клієнтами, стають незамінними і створюють довічні відносини. Сильний бренд виділяється на полотні переповненого ринку. Люди закохуються в бренди, довіряють їм і вірять в свою перевагу. Те, як сприймається бренд, впливає на його успіх, незалежно від того, чи є він стартапом, некомерційною організацією або продуктом.

Брендинг є одним з найважливіших аспектів будь-якого бізнесу. Компанії, які ефективно фокусуються на свій бренд, можуть краще відрізняти себе від конкурентів і мати кращий маркетинг. В результаті метод оцінки продуктів шляхом порівняння функцій і переваг більше не працює. Ситуація ускладнюється конкурентами, які копіюють функції один одного відразу ж після їх впровадження, а також завдяки досягненням у виробництві, які роблять проблеми якості нерелевантними.

Сьогодні ми формуємо наш вибір більше на символічних атрибутах. Ступінь довіри, яку ми відчуваємо до продукту, а не оцінка його характеристик і переваг, визначить, чи будемо ми купувати цей продукт чи ні.

Коли ви думаєте про брендінг, ви, ймовірно, думаєте про такі відомі бренди, як Apple, Google, Starbucks, Nike і Amazon.

Хоча брендинг є складним за своєю природою і має багато аспектів, для малого бізнесу брендинг може бути досить простим. Якщо це буде реалізовано, деякі прості тактики брендингу можуть значно допомогти вашому бізнесу.

Переваги брендингу

  • Підвищений авторитет. Подумайте про всі бренди, про які ви знаєте. Ви, ймовірно, автоматично сприймаєте їх як заслуговують на довіру просто на підставі того, що вони великі, відомі бренди. Брендова робота може допомогти підвищити ваш авторитет, поліпшивши сприйняття вашого бізнесу. Люди купують більше у компаній, яким вони довіряють.
  • Це може зробити вас більш сталими. Брендова робота може зробити ваш малий бізнес схожим на велику компанію.
  • Почуття стабільності для ваших клієнтів. Робота з фірмовою ідентичністю може поліпшити сприйняття вашого бізнесу в очах потенційних клієнтів. Ідентичність має велике значення для встановлення довіри.
  • Виконує вимоги і відповідає стандартам. Бренди настільки широко використовуються і визнані, що очікуються хороші стандарти бренду. Компанії, які не займаються брендингом, ризикують втратити частку на ринку.
  • Збільшує цінність бізнесу. Бренди є одним з найцінніших активів компанії, оскільки бренд-капітал є одним з факторів, які можуть збільшити фінансову цінність бізнесу для потенційних покупців. Багато компаній оцінюють вартість свого бренду на балансі.

Коли почати процес брендингу

Зрештою, ви досягнете точки, коли усвідомлюєте, що вам потрібен брендинг. Для деяких людей це усвідомлення настає раніше, в той час як для інших це відбувається після багатьох років експлуатації їх бізнесу. Нижче наведені деякі причини, за якими вам потрібен брендинг:

  • Нова компанія, новий продукт. Якщо ви створюєте нову компанію, прийняття першого підходу до бренду може бути дуже корисним. Рішення про дизайн, тему і тон голосу для вашого бізнесу може визначити значну частину того, чи будете ви успішними чи ні.
  • Зміна імені. Назва вашої компанії – одна з найпотужніших частин вашого колективного бренду. Відмінне ім’я може допомогти вам виділитися, воно може позиціонувати вас як лідера галузі, повідомити про вашу корпоративну культуру і навіть пояснити, що саме робить ваша компанія. Слабке ім’я буде легко забуте і може обмежити експозицію вашого бренду. Споживчі компанії розуміють це і прив’язують свої торгові марки безпосередньо до їх стратегіям бренду.
  • Ребрендинг. Брендовий робота має вирішальне значення під час ребрендингу, тому що кожен повинен мати сильне розуміння цілей, обіцянок, продуктів, людей, місця і ціни компаній.
  • Злиття компаній. Бренди можуть бути переведені на фірмові знаки компанії, або вони можуть зберегти свої оригінальні торгові марки. Іншим варіантом є подвійний брендинг, в якому об’єднані два фірмових найменування.

Хороша торгова марка, наприклад, визначення обіцянки клієнта, може надихнути лояльність до бренду. Лояльність до бренду дуже мало пов’язана з цінами або грошима, вона пов’язана з тим, як ваш бренд сприймається споживачем – будь то рекламна діяльність, репутація або їх попередній досвід з вашою компанією.

Є проект? Давайте його обговоримо ...

Приклади робіт