Контекстна реклама

Правильно налаштована рекламна кампанія приверне цільовий трафік на сайт і підвищить рівень доходу вашої компанії за короткий термін.

Що таке реклама в Adwords?

Adwords – рекламна служба Google, яка дозволяє рекламувати ваш контент, бренд, веб-сайт і т. д. за допомогою певних ключових слів для досягнення трафіку або потенційних клієнтів. Оголошення відображаються на веб-сторінках Google (SERP) і веб-сайтах партнерів (званих видавцями) відповідно ключових слів.

Що таке платний пошук?

Ваші оголошення відображаються на сторінці результатів пошуку, коли потенційний клієнт набирає в Google пошук фразу, що відповідає одному з ваших ключових слів. Ви не платите за показ самого оголошення, ви платите за клік по посиланню на ваш сайт, тобто по рекламному оголошенню.

Що таке медійна реклама?

Google дає нам наступне визначення для своїх медійних оголошень: «Контекстно-медійна мережа Google може допомогти вам досягти людей, переглядаючи їх улюблені веб-сайти, показуючи одному відео на YouTube, перевіряючи їх обліковий запис Gmail або використовуючи мобільні пристрої і додатки».

Простіше кажучи, ваші медійні оголошення будуть відображатися для потенційних клієнтів, які цікавляться вашими продуктами, поки вони переглядають інтернет.

Таргетинг та орієнтація на цільову аудиторію

Але як реклама в Adwords дозволяє вам орієнтуватися на людей, зацікавлених у ваших продуктах?

Фактично існує два типи орієнтування, коли справа доходить до мережі Google:

  • Контекстне таргетування: оголошення показують користувачам, що читють контент, який відноситься до ваших продуктів або послуг. Наприклад, якщо ви продаєте сукні, ваші оголошення будуть показуватися в блогах моди.
  • Орієнтування на інтереси: оголошення показують користувачам, які цікавляться вашими послугами.

Тепер, коли ми знаємо різницю між пошуковими і показними оголошеннями, в наших думках виникає питання. Як Google визначає, які оголошення показують в першу чергу і як часто? Відповідь: Аукціон.

Коли ви рекламуєте свою продукцію в Google, є ймовірність, що багато інших конкуруючих компанії також намагаються показати свої оголошення на ті ж ключові слова. Потім Google запускає аукціон, який визначає, хто отримує перші позиції.

Налаштування рекламної компанії від inClick

Щоб допомогти нашим клієнтам отримати конверсію від реклами в AdWords, ми здійснюємо аналіз і настройку кампанії.

  • Розрахунок потенційного бюджету;
  • Створення аккаунта в AdWords;
  • Підбір ключових слів;
  • Створення груп оголошень;
  • Створення різних типів оголошень під ключові слова;
  • Створення розширень оголошень;
  • Стратегія перехоплення (участь в аукціоні за перше місце в пошуку);
  • Налаштування мінус-слів;
  • Аналіз позицій оголошень та редагування стратегії показів;
  • Розробка мобільної стратегії реклами;
  • Визначення посадочних сторінок;
  • Розподіл активності по типу пристроїв (ПК, планшети, мобільні телефони);
  • Налаштування таргетингу по країнах і регіонах;
  • Налаштування часу показу оголошень;
  • Налаштування демографії;
  • Відстеження переходів та контроль дзвінків;
  • Звіт по ефективності рекламної кампанії.

Переваги роботи з нами

Створення рекламної кампанії в AdWords досить складний процес не тільки для новачків, але і для просунутих користувачів. Без хорошої настройки помилки можуть коштувати вам великих грошей.

У inClick ми щодня перевіряємо роботу кампанії і щодня відкриваємо можливості для зростання.

Налаштування ключових слів

Поганий вибір ключових слів = низький показник якості = штрафні ставки. В результаті середній бал за більшістю облікових записів становить 3/10, що означає, що вони платять 30-40% премії за якість за кожен клік.
Визначаючи і усуваючи ключові слова, які завдають шкоди обліковому запису, ми можемо перенаправити бюджет кампанії на ключові слова, які фактично приносять прибуток.

Частка показів оголошень

У більшості кампаній є оголошення, які не показують багато ключових слів через поганий розподілу бюджету.
Збільшення частки показів з правильними ключовими словами до 90% зазвичай підвищує рентабельність не менше ніж на 30%.

Правильні посадочні сторінки

85% облікових записів не відправляють кліки на відповідні високопродуктивні цільові сторінки (те ж саме стосується сторінок продукції).
Погані цільові сторінки зменшують коефіцієнт конверсії, як правило, приблизно на 50%. Відправляючи трафік на коефіцієнт конверсії, оптимізовані цільові сторінки різко можуть швидко подвоїти прибутковість кампанії.

Управління обліковим записом

Лише 10% компаній оптимізують свої облікові записи щотижня. На жаль, це відноситься і до більшості агентств.
Недолік уваги викликає безліч проблем в облікових записах. Постійний контроль може призвести до отримання овернайт-результатів.

Отримайте максимальну віддачу від реклами в AdWords

Проведення рекламної кампанії в AdWords – це велика робота, але результати можуть бути вражаючими для вашої компанії. Якщо ви хочете, щоб ваша реклама і онлайн-маркетинг були на вищому рівні, наші фахівці готові надати вам свої послуги сьогодні.

Ми допоможемо вам налаштувати обліковий запис і розробити стратегію так, щоб ваші кампанії в AdWords приносили максимум доходу і трафіку на сайт.

Є проект? Давайте його обговоримо ...

  • Створення компанії
  • від600грн
  • Необмежена кількість ключових слів
  • Одна категорія товарів
  • 5-6 рекламних оголошень
  • Детальніше
  • Ведення компанії
  • від600грн/міс
  • Участь в аукционах
  • Додавання мінус-слів
  • Керування обліковим записом
  • Детальніше

Приклади робіт