Що приховує у собі поняття цифрового маркетингу? Як він працює? З чого він складається? відповіді на ці та інші питання.

Що таке Digital Marketing (цифровий маркетинг)?

У зв’язку з популяризацією Digital Marketing багато компаній позиціонують себе, як Digital Marketing агентство. Але чи достатньо просто навчиться налаштовувати рекламу в Facebook і Instagram, щоб носити таку назву? Ні, це лише мала частка від того, що може вам запропонувати справжнє Digital Marketing агентство. Для цього потрібно надавати повний спектр послуг інтернет маркетингу.

Отже, що таке цифровий маркетинг? Цифровий маркетинг – це спосіб зв’язатися з потенційними клієнтами і вплинути на них, в результаті отримавши прибуток від зроблених замовлень продукції або послуг. Реальна різниця в тому, що ви спілкуєтеся з цими клієнтами і впливаєте на них онлайн.

  1. Що входить в поняття Digital Marketing?
  2. Маркетингові стратегії
  3. Як працює Digital Marketing?
  4. Чим відрізняється Digital Marketing на мобільних пристроях?
  5. Висновок.

Що входить в поняття Digital Marketing?

Marketing

Більшість підприємців уявляють собі Digital Marketing як популярну схему:

  1. Робимо сайт.
  2. ???????.
  3. Profit.

Але така схема працює тільки в мультфільмах. А в реальному житті той невідомий пункт 2 – і є цифровий маркетинг. Це той крок, який дозволить отримати прибуток від створеного сайту.

В основному, Digital Marketing відноситься до будь-яких онлайн-маркетингових діянь або активів. Електронний маркетинг, реклама з оплатою за клік, маркетинг в соціальних мережах і навіть ведення блогу – все це чудові приклади цифрового маркетингу – вони допомагають знайомити людей з вашою компанією і переконують їх купувати.

Digital Marketing агентство має фахівців у всіх областях, пов’язаних з інтернет послугами. По суті, ви можете замовити будь-яку послугу від розробки сайту до розміщення вакансії на сайтах роботи.

Які послуги надає Digital Marketing агентство:

Всі перераховані вище послуги формують маркетингову стратегію. Вона залежить від популярності компанії від бюджету. Розглянемо докладніше, що кожна з них представляє.

Маркетингові стратегії

Список цифрових маркетингових стратегій постійно розвивається, ось деякі з стратегій, які використовує більшість підприємств.

Створення сайту

Просування і реклама бізнесу в інтернеті починається з розробки сайту. На цьому етапі здійснюються перші кроки по створенню сильного бренду.

На цьому етапі також створюються:

  • Фірмові активи (логотипи, значки, скорочення і т. Д.);
  • Відеоконтент (відеореклама, демонстрація продуктів і т. Д.);
  • Зображення (інфографіка, знімки продуктів, фотографії компаній і т. Д.);
  • Письмовий контент (статті в блогах, електронні книги, описи продуктів, відгуки і т. Д.);
  • Інтернет-продукти або інструменти (SaaS, калькулятори, інтерактивний контент і т. Д.);
  • Відгуки.

Пошукова оптимізація (SEO)

Якщо ви не хочете постійно платити за показ в пошуковій видачі, варто використовувати пошукову оптимізацію (SEO), щоб вивести сторінки або статті блогу сайту в органічний пошук. Вам не потрібно платити за кожен клік безпосередньо, але отримання сторінки для ранжирування зазвичай займає досить багато часу і зусиль (при більш глибокому порівнянні платного пошуку і SEO).

Реклама з оплатою за клік

Реклама з оплатою за клік (PPC) насправді являє собою широкий термін, який охоплює будь-який тип цифрового маркетингу, де ви платите за кожного користувача, який натискає на оголошення. Наприклад, Google AdWords – це форма реклами PPC, яка називається «платна реклама в пошуковій мережі» (яку ми розглянемо далі). Реклама в Facebook – це ще одна форма реклами PPC, яка називається «платна реклама в соціальних мережах» (знову ж таки, ми скоро розглянемо це).

Платна Пошукова реклама

Google, Bing і Yahoo дозволяють показувати текстові оголошення на своїх сторінках результатів пошуку (SERP). Платна Пошукова реклама – один з кращих способів привернути потенційних клієнтів, які активно шукають такий продукт або послугу, як ваша.

Платна реклама в соціальних мережах

Більшість соціальних мереж, таких як Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, Pinterest та Snapchat, дозволять розміщувати рекламу на своєму сайті. Платна реклама в соціальних мережах відмінно підходить для підвищення обізнаності аудиторії, яка може не знати про існування вашого бізнесу, продукту або послуги.

SMM

Як і SEO, маркетинг в соціальних мережах – це недорогий, органічний спосіб використання соціальних мереж, таких як Facebook або Instagram, для просування бізнесу. І, як і в випадку з SEO, органічне просування в соціальних мережах вимагає набагато більше часу і зусиль, але в довгостроковій перспективі це може призвести до набагато більш дешевим результатами.

Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO)

Оптимізація коефіцієнта конверсії (CRO) – це мистецтво і наука поліпшення вашого користувацького досвіду в інтернеті. У більшості випадків компанії використовують CRO, щоб отримувати більше конверсій (потенційних клієнтів, чатів, дзвінків, продажів і т. Д.) Зі свого існуючого тра трафіку веб-сайту. Підвищення коефіцієнта конверсії дозволить поліпшити поведінкові чинники і збільшити продажі.

Контент-маркетинг

Контент-маркетинг – ще один досить широкий термін цифрового маркетингу. Контент-маркетинг охоплює будь-які дії з цифрового маркетингу, в яких використовуються ресурси контенту (пости в блогах, інфографіка, електронні книги, відео і т. Д.). Контент-маркетинг служить для підвищення впізнаваності бренду або залучення кліків, потенційних клієнтів або продажів.

Нативная реклама

Статті на інших ресурсах з посиланням на ваш сайт виступають цінних маркетинговим інструментом. Це нативная реклама. Велика частина нативной реклами підпадає під контент-маркетинг, оскільки використовує контент для залучення кліків. Найчастіше нативную рекламу буває складно виявити, так як вона зазвичай змішується з рекомендаціями по неоплачувану контенту … але в цьому суть.

E-mail маркетинг

E-mail маркетинг дозволяє охопити цільову аудиторію за допомогою поштової розсилки ваших послуг. Це відмінна стратегія для будь-якого бізнесу. Таким чином ви можете залучити як нових клієнтів, так і повернути тих, хто вже купував продукцію або замовляв послуги. Також це відмінний спосіб нагадати про себе, розповісти про акції та новинки.

Крауд-маркетинг

Крауд-маркетинг сприяє популяризації бренду і його окремих товарів і послуг. Суть крауд-маркетингу – це відгуки на форумах, соцмережах, реєстрація в каталогах. Таким чином ви створюєте додатковий майданчик для реклами ваших товарів і послуг від існуючих клієнтів. Добрі відгуки сприяють формуванню довіри до бренду.

Як працює Digital Marketing?

Цифровий маркетинг – відмінний варіант для будь-якого бізнесу. В [inClick] ми використовуємо Digital Marketing, для розвитку всіх видів бізнесу – від інтернет-магазинів до Лендінзі. В цьому краса реклами онлайн.

Проте, певні види бізнесу отримають більше користі від певних видів цифрової реклами. В якості короткого огляду давайте розглянемо, які стратегії найкраще підходять для компаній типу «бізнес-споживач» (B2C) і компаній «бізнес-бізнес» (B2B):

B2C Компанії

Взагалі кажучи, у компаній B2C ціни набагато нижче, ніж у їхніх партнерів по B2B. Зрештою, набагато важче продати дороге устаткування. Але пара дитячих штанів за 10 доларів? Це прямий продаж.

Гарна новина полягає в тому, що компанії B2C не намагаються продавати неймовірно дорогі продукти або послуги, їм не потрібні великі відділи продажів або складні маркетингові воронки. Все, що їм потрібно зробити, – це надати свої продукти або послуги потрібної аудиторії з правильним обміном повідомленнями.

В результаті основна мета більшості компаній B2C – залучити людей в свою маркетингову воронку. Наприклад, якщо ви зможете знайти цю змучену маму на своєму сайті дитячого одягу і запропонувати їй цікаву угоду, є хороший шанс, що вона купить сьогодні. Вам не потрібно створювати тонни впізнаваності бренду або довіри, перш ніж закрити продаж.

По суті, вам потрібно повідомити користувачеві, чим ви займаєтеся. Потрібно рекламувати в першу чергу свої товари і послуги, а не компанію в цілому.

Маючи це на увазі, компанії B2C отримують відмінні результати від висококваліфікованих маркетингових каналів, таких як маркетинг в соціальних мережах або платна реклама. Ці канали роблять велику роботу по залученню потенційних клієнтів, які інакше не знали б, що ви існуєте.

На додаток до платного пошуку або SEO, можна використовувати і інші канали реклами. E-mail розсилка, крауд-маркетинг здатні збільшити продажі і вивести їх на новий рівень.

Але, якщо потрібно вибрати один канал для початку, платна Пошукова реклама або маркетинг в соціальних мережах – відмінні варіанти для B2C.

B2B компанії

SEO та платний пошук є відмінним варіантом для компаній B2B. Більшість компаній B2B мають дуже специфічну нишевую аудиторію, на яку складно орієнтуватися за допомогою соціальних мереж.

Крім того, більшість компаній B2B мають більш тривалий і більш залучений цикл продажів, ніж компанії B2C. В результаті часто потрібні більш довгострокові стратегії, такі як контент-маркетинг або E-mail маркетинг щоб зробити продаж.

Звичайно, правильне поєднання тактики цифрового маркетингу буде варіюватися від галузі до галузі і бізнесу, але просте порівняння B2C і B2B допоможе зрозуміти, як різні стратегії працюють для певних підприємств.

Чим відрізняється Digital Marketing на мобільних пристроях?

Digital Marketing на мобільних пристроях сильно відрізняється від цифрового маркетингу на десктопах. У наші дні ці відмінності особливо важливі, тому що смартфони є основним пристроєм, який люди використовують для взаємодії з інтернетом.

Оскільки 60% інтернет-активності відбувається на мобільних пристроях, перехід з настільного комп’ютера на мобільний вплинув на цифровий маркетинг.

У минулому році Google AdWords позбувся реклами на бічних панелях на своїх сторінках результатів пошуку, щоб забезпечити узгодженість між мобільним і настільним комп’ютерами. Facebook Ads як і раніше показує бічну рекламу на ПК, але показує тільки потокову рекламу на мобільному телефоні. Більш короткі повідомлення в блозі перевершують довгі повідомлення на мобільних пристроях … і список відмінностей можна продовжувати і продовжувати.

На додаток до оптимізації ваших оголошень для мобільних пристроїв, важливо також подумати про сайт і цільовій сторінці. Звичайно, веб-сайт може виглядати красиво на ПК, але якщо немає мобільної версії, ви в кінцевому підсумку відштовхне значний відсоток вашого веб-трафіку.

Незалежно від того, усвідомлюють це більшість рекламодавців чи ні, Digital Marketing – це перш за все мобільний досвід. Доброю новиною є те, що, якщо ви щодо новачок в цифровому маркетингу, вам не потрібно турбуватися про винахід колеса. Ви можете почати з придумування привабливою мобільної реклами, а потім адаптуватися в міру необхідності для настільних комп’ютерів.

Висновок

Цифровий маркетинг – це маркетинг майбутнього. На додаток до всіх переваг, які ми обговорювали в цій статті, ви можете відстежувати результати ваших зусиль в Digital Marketing з неймовірною точністю. Це дозволить легко побачити, які стратегії приносять прибуткові результати, а які вимагають деяких доопрацювань.

Digital Marketing не зупиняється на одній конкретній ніші, а зачіпає абсолютно всі області рекламних стратегій в мережі.