Потужна стратегія електронної комерції починається з того, що ви дійсно знаєте свій бренд і клієнтів.

Створення сайту електронної комерції

Веб-сайт електронної комерції – це не просто веб-сайт, який дозволяє купувати товари або послуги в інтернеті.

Сайти електронної комерції, як і будь-який інший сайт, повинні приносити дохід власнику. Дізнатися, що ваш інтернет-магазин приносить прибуток просто – необхідно визначити, скільки продажів зроблено. Отже, успішний сайт електронної комерції, звичайно, дає більше продажів.

Проте, компанії також почали помічати, що онлайн-продаж – це не єдиний вимір успіху в електронній комерції. Фактично, інтернет-магазини стимулюють продажі і в оффлайн-магазинах. Клієнти тепер часто досліджують і переглядають продукти онлайн перед покупкою в магазині. Якщо ви не працюєте в інтернеті або не показуєтесь онлайн, ваші клієнти просто підуть до ваших конкурентів.

Фактори, які слід враховувати при створенні інтернет-магазину

Команда [inClick] створила і розробила безліч веб-сайтів для електронної комерції і розуміє, які фактори важливі для отримання хорошого коефіцієнта конверсії та постійних клієнтів.

Загалом, проект електронної комерції слідує тому ж процесу, що і інші проекти зі створення та розробки сайтів. Однак є деякі унікальні фактори, які ми аналізуємо і розглядаємо з вами:

  • Яка платіжна система вам підходить?
  • Як інтегрувати і використовувати платіжну систему, а також PayPal?
  • Які різні механізми доставки, що ви можете реалізувати і які підходять саме вам?
  • Як ми можемо інтегрувати огляди, соціальні мережі та інші чинники, що сприяють конверсії, в ваш дизайн?
  • Ми обговорюємо важливість хороших зображень продуктів і допомагаємо вам знайти фотографа, якщо буде потрібно.
  • Ми обговорюємо рекламні акції, купони і різні способи реалізації спеціальних пропозицій і то, як це може забезпечити величезне зростання продажів.
  • Логістика, така як SSL, гостьова перевірка, варіанти перевірки юзабіліті і т. д …
  • Створення сегментованих груп клієнтів, таких як оптові клієнти або клієнти програми лояльності зі знижкою.
  • Звітність та оцінка успіху.

Як створюється стратегія розвитку інтернет-магазину

Найпростіше розглянути цю тему на прикладі.

Як приклад візьмемо веб-сайт електронної комерції (Інтернет-магазин). Їх ключові показники ефективності, як правило, будуть пов’язані з конверсіями продажів, але можуть також включати такі речі, як повторні відвідування і середня вартість кошика.

Маючи засіб оптимізації конверсій, [inClick] таким чином має виділену кількість годин на місяць, щоб зосередитися виключно на поліпшенні цих чисел. Щоб досягти кращих показників з плином часу, ми оптимізуємо ключові фактори, які впливають на конверсії.

  • Оптимізація процесу оформлення замовлення, для спрощення роботи користувача.

Замовлення через кошик може здатися багатьом клієнтам тривалим. Покинуті кошики свідчать про те, що форма замовлення налаштована неправильно, є велика кількість непотрібних рядків, які покупцям просто немає коли заповнювати. Для того, щоб уникнути кинуті кошики, ми встановлюємо «Швидке замовлення», яке дозволяє купити в один клік.

  • Персоналізація контенту для покупців.

Якщо займаєтеся продажем товару інших виробників, то здається зручним варіант копіювання описів сайту виробника. Це не тільки опустить ваші позиції в пошуку, але і відлякає частину покупців. Навіщо замовляти у вас, якщо можна знайти цей товар на сайті виробника?

Для цього ми робимо унікальні опису товару, які більш детально описують його. Адже багато виробників не встигають писати розширений опис і розвивати роздрібну торгівлю онлайн. Зате ви, з вашим інтернет-магазином, розширеним функціоналом, зручним юзабіліті і унікальним якісним контентом можете дати покупцеві більше, ніж виробник товару.

  • Застосування методів продажів для поліпшення середніх значень кошика.

Багато власників бізнесу погодяться, що одне велике замовлення приносить більше прибутку, ніж багато маленьких. Воно вимагає менше зусиль від персоналу і займає менше часу.

Для того, щоб покупець купував більше на вашому сайті, потрібно стимулювати його, показуючи вигоду. Акції типу «1 + 1 = 3» ще ніхто не відміняв, вони дійсно працюють і підвищують середню вартість кошика.

  • Стимулювання покупців на повернення.

Постійні клієнти – це те, на чому тримається значна частина прибутку інтернет-магазинів.

Для того, щоб клієнт повернувся до вас, необхідно створити оптимальні умови для покупки, забезпечити зручність для користувача, зручні системи оплати і доставки товару, знижки для постійних клієнтів і збереження історії продажів.

Електронна комерція та SEO

Останнім часом пошукова оптимізація (або SEO) розливалася по її традиційним обмеженням.

Але більше вам не вдасться дивитися на SEO в хорошому і акуратному вакуумі, де, якщо ви будете слідувати ряду правил, ви отримаєте результат. SEO тепер більш ніж коли-небудь нерозривно пов’язане з іншими формами цифрового маркетингу.

Добре оптимізований сайт для пошукових систем – це сайт, який добре оптимізований для покупця. Чим більше ви будете піклується про своїх відвідувачів, надаючи якісну унікальну інформацію, створюючи зручний інтерфейс, розробляючи дизайн для своєї цільової аудиторії, тим вище буду показники якості сайту.

А це призведе до того, що відвідувачі будуть проводити більше часу на сайті, забезпечуючи тим самим хороший поведінковий фактор. Також вони будуть здійснювати більшу кількість сеансів, відвідувати багато сторінок (не без допомоги перелінковки), здійснювати покупки, і повертатися на сайт.

Саме ці показники цінують пошукові системи. Це не просто метатеги і купа ключових слів! Роблячи сайт для користувача, ви автоматично піднімаєтеся вище в пошуку, заробляючи все нових відвідувачів.

Створення сайту електронної комерції вимагає багато планування і логістики – і [inClick] може допомогти вам на кожному кроці. Якщо у вас є проект електронної комерції, зв’яжіться з [inClick], і ми реалізуємо його з вами.