Таргетована реклама

Головна сторінка > Таргетована реклама

Таргетована реклама не просто підвищує ймовірність покупки – вона може змінити те, як про компанію і бренд думає цільова аудиторія.

Таргетована (цільова) реклама в онлайн-маркетингу – це реклама, призначена для певної аудиторії, яка може бути визначена гендерної залежністю, демографією, соціальним статусом, поведінкою в інтернеті, інтересами і багатьом іншим. Таргетированна реклама означає, що оголошення вибираються за їх релевантності контенту сайту, за умови, що вони будуть доречні аудиторії сайту. Як приклад: людині з певними інтересами буде показуватися реклама яка може його зацікавити, виходячи з його інтересів. Частіше за все, таргетована реклама використовується в SMM.

Існує ряд інших типів націлювання. Ось кілька прикладів:

Націлювання за контекстом орієнтований на людей в залежності від їх поведінки, таких як пошукові запити, які вони використовують, і веб-сайти, які вони відвідують. Ці дані є показниками для складання інтересів людини, які визначають, яка реклама буде показана певному користувачеві.

При націленні на соціальні мережі використовується безліч підходів до вибору аудиторії для реклами. Наприклад, при складанні рекламної кампанії на Facebook можна спрямувати певні оголошення на основі даних користувача, таких як вікова група, стать і інтереси, або на користувачів, яким подобаються певні сторінки. А також, можливий варіант настройки щоб показувати оголошення людям на основі сторінок і постів, які сподобалися їх друзям.

Геотаргетинг включає подачу реклами на конкретний ринок залежно від географічного положення потенційних покупців. Це дає можливість націлювати різні оголошення на різні міста, країни, регіони.

Ретаргетінг, також відомий як ремаркетинг, включає в себе таргетинг на людей з рекламою певних продуктів або послуг після відвідування ними веб-сайту компанії. Ретаргетінг – це технологія реклами, яка відстежує людей з одного сайту на інший.

Налаштування таргетованої реклами

Щоб допомогти нашим клієнтам збільшити охоплення компанії та бренду ми професійно налаштовуємо таргетовану рекламу:

Вивчаємо ваш бізнес, конкурентів, клієнтів і складаємо портрет цільової аудиторії

Планування бюджету, груп оголошень, тривалість і час показу

Залучення цільової аудиторії на сайт. Настройка параметрів орієнтування (географія, демографія, інтереси і поведінкові настройки)

Розробка привабливих зображень, створення цінного пропозиції, написання якісного тексту

Детальний аналіз кампаній, зменшення ціни за клік, підвищення відгуків на оголошення

Безкоштовний прорахунок проекту

Залишити заявку


    Переваги

    Виділений фахівець

    У вас буде окремий менеджер з реклами який буде займатися вашим проектом

    Швидка настройка і запуск

    Налаштуємо і запустимо ваші оголошення в найкоротший термін

    Досвід

    Велика кількість задоволених клієнтів

    Цільова аудиторія

    Чітке визначення цільової аудиторії для кожної кампанії

    Чому варто замовити таргетовану рекламу в inClick?

    Фахівці з таргетированной реклами в компанії inClick, перед налаштуванням і запуском реклами, ретельно вивчають цільові аудиторії і аналізують потенційних клієнтів. Також ми проводимо аналіз ринку щоб повністю розуміти, чим цікавляться ваші майбутні замовники.

    Якщо ви хочете замовити таргетовану рекламу, то ми пропонуємо вам максимально вигідні умови співпраці. Ви отримаєте максимальний результат від ваших вкладень в рекламу.

    Ми надамо постійне відстежування результатів 24/7, своєчасне внесення коригувань в оголошення і аудиторії для збільшення конверсії. Щомісяця робимо зрозумілі та зручні звіти за результатами роботи кампаній.

    Зв’яжіться з нами щоб отримати максимальний результат від реклами.

    Результати наших клієнтів

    Обговорити проект

    Ми зв’яжемося з вами якомога швидше

    Fill out this field
    Fill out this field
    Fill out this field