Головною складовою при роботі з клієнтами є постійний зв’язок з ним.

Утримання клієнтів за допомогою e-mail-маркетингу.

Інтернет-маркетинг по праву можна назвати одним з кращих інструментів залучення потенційних клієнтів. Мабуть, однією з найбільш загострених проблем інтернет-підприємців є утримання клієнтів. У статті ви ознайомитеся з концепцією продажів e-mail-маркетингу, дізнаєтеся, як підштовхнути клієнта до чергової покупки.

E-mail-маркетинг на практиці.

Наші результати показують, що e-mail-маркетинг – запорука успішних і довгострокових партнерських відносин. Уміння грамотно застосувати на практиці головні компоненти e-mail-маркетингу дозволяє значно поліпшити свій прибуток, завоювати гідну репутацію в конкурентній боротьбі за лідерство на ринку подібних послуг.

Приклад роботи через розсилку.

e-mail marketing

Наприклад, молода людина плануєте купити гаджет. Сайтів повно, але як вибрати інтернет-магазин з якісними товарами та приємними знижками? Продавець легко приверне увагу – оголосить акцію: «Купуй iPad-отримуй корисні уроки про секретні можливості свого гаджета». Так, складно відмовитися від цієї пропозиції, тим більше, що автор обіцяє зробити цю розсилку цікавою та пізнавальною! Залишається тільки підписатися! До того ж, якщо щось не влаштує – відпишетесь! Такий спосіб вирішує дві проблеми: для автора розсилки – поповнюється потенційна клієнтська база, читач – дізнається про нові функції свого пристрою. Всі задоволені!

Вигоди і переваги багаторазових звертань до клієнта.

Після декількох відео-уроків у клієнта поступово з’являється почуття довіри, адже автор наочно демонструє нові фішки гаджета, показує, які аксесуари ідеально підійдуть до пристрою. Погодьтеся, після такого неформального спілкування можна легко стати фанатом так званої «яблучної продукції».

Як ми бачимо, багаторазове спілкування продавця і покупця вирішує проблему довіри, доводить експертність першого. До того ж, на останньому занятті автор пропонує знижку на товар. Складно відмовитися, чи не так? Щотижня клієнт отримує свіжі новини або рекомендацій з експлуатації пристрою, тим самим підтримується зв’язок продавець-покупець

Таким чином, ми бачимо, що головною складовою в утриманні клієнта є постійний зв’язок з ним. Встановивши дружні стосунки, читач поспішає скоріше подивитись пошту, адже там напевно є трендові новини, а продавець збирає тільки «соковиті» факти, які обов’язково зацікавлять споживача.

Давайте перевіримо стратегію на практиці!

Послідовність продажів за допомогою email-маркетингу

E-mail marketing основы

  1. Розумне партнерство з клієнтом.

Кожному потенційному покупцеві важливо усвідомлювати, що він неодмінно отримає вигоди при придбанні того чи іншого товару. Якість пропонованої продукції – ось ваш головний козир! Відштовхуйтеся від цього переваги і клієнти не будуть стурбовані ціною товару;

  1. Торгуючі листи

Торговий лист – не просто рекламний інструмент, а потужний мотиватор для покупки продукту. Подбайте про те, щоб доступ до листів мали не тільки активні користувачі ПК, а й власники мобільних пристроїв. У такій спосіб ви зможете значно розширити діапазон потенційних клієнтів.

  1. Розсилка

Після того, як ви зацікавили покупця, постарайтеся щодня підживлювати його інтерес до товару. Відкрийте доступ до розсилки в соціальних мережах. Якщо маркетингова компанія не отримала бажаного успіху – дозвольте клієнтам відписатися! Така функція закріпить довірчі відносини між обома сторонами і не зашкодить репутації продавця!

Результати e-mail-маркетингу:

-відправка листів в один клік відразу всім передплатникам;

– уявлення про вигоди продукту і його поширення;

-більше довіри до вас і вашого продукту;

– масовий продаж вашого продукту.

Грамотний підхід до кожного клієнта – запорука плідної співпраці. Споживач в певному сенсі має стати залежним від розсилок автора, це закріпить встановлений результат і відкриє двері до нових досягнень!

Важливо не просто давати корисний контент, але і вміти розважити свого клієнта. Бути граючим автором листів. І тоді продажу вам забезпечені.