Впровадження CRM системи. Що таке CRM?

Головна сторінка > Впровадження CRM системи. Що таке CRM?

Інтеграція та впровадження CRM систем

CRM (управління взаєминами з клієнтами) – це, просто кажучи, управління відносинами з поточними і потенційними клієнтами, тобто набір завдань, процедур та інструментів, які необхідні при контакті з виконавцем. Концепція управління компанією, яка ставить відносини з покупцем на перший план, з’явилася багато років тому, але тільки недавно досягла такої високої популярності.

Що таке управління взаємовідносинами з клієнтами?

Кожна компанія, продовжуючи свою діяльність на ринку, набуває досвід, як і окрема людина протягом життя. Якби ми вказали пальцем – де цей досвід в компанії? – то у нас виникне проблема. В людях? Звісно. Але що відбувається, коли співробітники звільняються?

Компанія втрачає частину свого досвіду? Тільки частково, тому що клієнти також є частиною досвіду компанії. І при заміні всього відділу продажів, нові співробітники спочатку будуть менше знайомі із досвідом організації, ніж її постійні клієнти. Як бачите, досвід компанії розпливчастий.

Впровадження CRM системи полегшує управління взаємовідносинами з клієнтами, архівує і систематизує досвід компанії, роблячи «пам’ять компанії» незалежною як від її співробітників, так і від одержувачів. Зібрана таким чином історія діяльності компанії може бути легко здійсненна різноспрямованим аналізом. Це забезпечує основу для створення більш точних стратегій.

Інтегрована CRM система, крім «пасивної участі» в ринковій грі компанії, скрупульозного запису кожного її кроку, активно сприяє формуванню нового характеру компанії. Підхід до клієнта стає більш індивідуальним, сам процес створення пропозицій стає одночасно простим і спеціалізованим, а покупець може бути приємно здивований вашою пам’яттю про найдрібніші деталі, що відрізняють його від інших одержувачів.

Позитивно змінюється і співробітництво всередині організації – діяльність співробітників стає більш синхронізованою, а час використовується оптимально. Зникають нервові ситуації, що виникають через суперечливі команди або втрати документів, а менше внутрішніх конфліктів – означає більше енергії, спрямованої на ефективну роботу.

Ефект від роботи з програмою CRM – активізація роботи в напрямку найбільш перспективних підрядників і побудова довгострокових ділових відносин. Досвід вашого бізнесу окупається більше, ніж раніше, а його структура стає більш міцною і прозорою.

Як працює впровадження CRM системи?

Впровадження CRM системи не буде працювати продуктивно без спеціального програмного забезпечення для управління взаємовідносинами. CRM-система – це програма, яка дає можливість аналізувати будь-які контакти з одержувачами, в результаті чого з’являється можливість створення персоналізованої комерційної пропозиції, планування роботи та замовлення реалізації довгострокових бізнес-проектів.

В даний час найбільш популярними на ринку є впровадження CRM системи в онлайн-версії, що дозволяє використовувати додаток практично з будь-якого місця. Кожна просунута повна CRM-система оснащена моделлю авторизації, яка гарантує призначення певних ролей співробітникам. CRM додаток – це також прогноз майбутніх доходів компанії, дослідження ефективності роботи користувачів і звіти з аналізом поведінки клієнтів.

Впровадження та інтеграція CRM знадобиться у вашій компанії

Ви хочете систематизувати інформацію про своїх клієнтів? Бути стійкими до ротації співробітників? Ефективно розробляти пропозиції і аналізувати потреби одержувачів? Отримати перевагу перед конкурентами і примножити прибуток свого бізнесу? Ефективно управляти документами в компанії?

Якщо це так, вам неодмінно знадобиться складна CRM- система, яка допоможе вам у цьому. Програма CRM, яка буде адаптована до ваших потреб і надасть вам інноваційні функції в міру зростання вашого бізнесу.

Впровадження CRM-системи – це вкладення в сучасний і перевірений спосіб управління відносинами з клієнтами!

помощь в интеграции CRM систем

Так виглядає чат компанії в CRM Бітрікс 24. Тут можуть комуніціровать всі співробітники компанії.

Функції CRM – як вони можуть допомогти?

Щоб поділ моделі на функції був точним і універсальним, недостатньо знати одну, дві або навіть шістдесят компаній. Досвід в роботі з життєво важливими функціями компаній в галузі управління взаємовідносинами з клієнтами – це насправді робота професіоналів в області менеджменту і бізнесу в цілому. Програмісти включили ці цінні знання тільки в надійні алгоритми, які не можна побачити неозброєним оком і які перетворюють тисячі важких для розуміння даних, які CRM може поглинути, в зручні для сприйняття повідомлення і звіти.

Функція Користувач

Кожен грає свою роль в програмному забезпеченні CRM. Параметр Користувачі використовується для визначення окремих ролей і їх перегляду або виправлень. Найважливіша особливість цієї опції – регулювання сфер впливу і доступності окремих користувачів і об’єднання їх в групи завдань, що спрощує спілкування і управління співробітниками.

Ми знаємо, що роль даного співробітника визначається не тільки тим, що він робить, але і його історією в компанії, результатами діяльності. Цю індивідуальну історію можна побудувати за допомогою впровадження CRM, зберігши додаткову інформацію для конкретного користувача. Доступ до них, звичайно, регулюється.

База клієнтів

Багата база даних клієнтів компанії – це серце CRM-системи. Використовуючи цю функцію, ви можете точно простежити історію контактів з клієнтом, оцінити їх потенціал і поточну вартість.

Зібрані в CRM дані – це набагато більше, ніж просто адреса, номер телефону, контактна особа і т. д. На додаток до можливості прикріплювати замітки і документи до клієнта, ви можете визначати власні поля, полегшуючи збір даних, а також поліпшити отримання інформації, що цікавить.

Використовуючи ці ресурси знань, люди, які контактують з підрядниками на місці, знають про його специфіку та потреби, а одержувач відчуває себе видатним і компетентним.

Зберігання документів

Ви можете зібрати всі важливі документи в CRM системі. Знайти потрібний документ двох-річної давності стає можливим навіть під час розмови з клієнтом, який тільки що попросив документ. Ви дійсно можете здивувати його цим. Не витрачайте час на пошуки, просто покладіть все, що ще може стати в нагоді, і те, що є в електронній версії, на одну полицю – в CRM системі. Система управління відносинами з контрагентами подбає про правильне впорядкування документів по типу, даті, терміну дії дистрибуції, експлуатації і багатьом іншим визначеним характеристикам.

Захист і конфіденційність даних

Архівні документи надійно захищені, доступ до них мають тільки уповноважені особи – для кожного співробітника і документа можна встановити різний рівень доступності. Це особливо зручно в разі документів, що використовуються для поточної діяльності – люди, які беруть участь в проекті, мають до них доступ, але не обов’язково на постійній основі. Після закінчення проекту такі файли можуть підлягати більш суворому захисту. Їх також легко знову зробити більш доступними. CRM відкриває багато нових можливостей в управлінні документами.

Систематизація інформації

Вся необхідна інформація систематизована і знаходиться в CRM системі. Весь складний і важливий для компанії набір інформації, який до цих пір поширювався в усній формі або в нотатках, можна систематизувати і записати.

CRM система знає все – ви дивитеся на опцію «Інформація» і вже знаєте, хто тільки що повернувся після відвідин клієнта і що сталося, чи була оголошена зустріч і багато, багато іншого.

CRM система здатна також повідомити про зустріч з клієнтом своєчасно і в доступній формі.

Построение плана продаж в Битрикс 24

Так виглядає побудова планів в CRM Бітрікс 24.

Впровадження CRM системи, або що зараз відбувається у вашій компанії?

Після впровадження CRM системи ви можете відповісти на це питання фактичним і вичерпним чином, використовуючи найсвіжіші дані, і в найкоротші терміни. Досить маючи відповідні дозволи, переглянути проекти, відкриті на даний момент в CRM.

Модуль «Проекти» використовується для збору інформації про більш складні, багатоетапні операції, які виконуються в компанії. Продажі, ліди, що генеруються, витрати, доходи, докладні завдання, замітки, пропозиції – все, що пов’язано з цим проектом, зібрано й упорядковано в одному місці.

Ведение сделок в Битрикс 24

Так виглядає ведення угоди в CRM Бітрікс 24. Тут можливо переглянути всю роботу менеджера по даній угоді.

Які можливості відкриває впровадження CRM системи

Легко переглянути історію будь-якого CRM- проекту і проаналізувати її. Додаток CRM автоматично формує звіти про прибуток, тривалість роботи та ефективність співробітників.

Нові проекти можуть бути визначені на основі заздалегідь підготовлених шаблонів, які в той же час легко змінити. Всі актуальні дані навіть по давно закритим процесам завжди під рукою.

CRM стежить за тим, що і коли потрібно зробити

Зручний календар завдань – це те, що багато співробітників цінують, це навіть умова ефективності. Такий календар, вбудований в інтегровану систему управління взаємовідносинами з клієнтами, стає все більш потужним – завдання можна легко зв’язати з багатьма іншими даними, введеними в систему CRM.

Абсолютно нова можливість – делегування завдань через додаток CRM. Коли виникає необхідність призначити конкретну задачу іншому співробітнику, досить передати її йому за допомогою CRM-системи, яка запитає адресата, чи приймає він делеговане завдання, а потім повідомить відправника про отриману відповідь.

Ви можете делегувати завдання собі – наприклад, щоб система нагадувала вам про важливий телефонний дзвінок через годину або шість місяців. Завдання, які стосуються даного проекту, закріплюються за його історією.

Завдяки управлінню робочим часом в CRM спілкування всередині компанії стає більш прозорим!

Скільки коштує впровадження та інтеграція CRM системи?

Розкид цін може бути дуже великим в разі впровадження CRM систем. Все залежить від доступної функціональності (модулів, вибраних клієнтом), тривалості впровадження, замовлених модифікацій, наданої технічної підтримки або обраного навчання (навчання може бути проведено для всіх співробітників компанії або тільки обраних, які будуть продовжувати проводити внутрішні навчання). Також варто відзначити, що роботи по реалізації можуть проводитися дистанційно або безпосередньо на території замовника.

Така велика кількість змінних не дозволяє вказати конкретну ціну на впровадження CRM системи. Для того, щоб дізнатися точну вартість інтеграції та впровадження CRM системи для вашої компанії, напишіть нам і ми підберемо оптимальний за ціною і функціоналом варіант.

Похожие записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Меню