Facebook стає популярніше з кожним роком, і тепер це соціальна мережа, яка визначила покоління.

Просування бізнесу на Facebook

Це неймовірна онлайн-спільнота і золотий рудник для бізнесу і рекламодавців, які шукають платформу для взаємодії зі своїм ринком.

Facebook може похвалитися 1,35 мільярда активних користувачів на місяць, і це хороша можливість реклами для вас, як власників бізнесу. Ми хочемо ознайомити вас з рекламними методами, які ви можете використовувати для створення свого бренду в найбільшій соціальній мережі.

Рост пользователей в фейсбук

Додайте сторінку Facebook

Перше, що вам потрібно зробити, це створити сторінку для вашого бізнесу. Хоча створення профілю Facebook для вашої компанії може добре працювати, Facebook-сторінка – це найкращий спосіб взаємодіяти з клієнтами.

На сторінках Facebook є кілька функцій, спеціально призначених для зручної комунікації і простого аналізу для розуміння аудиторії.

Однією з таких функцій є можливість націлити ваші повідомлення на певний сегмент вашого ринку. Категорії таргетингу включають стать, статус відносин, статус освіти, вік, місце розташування, мова і інтереси. Це означає, що те, що ви публікуєте, буде відображатися тільки в стрічці новин ваших шанувальників, що відповідають вашим налаштувань.

Ще одна корисна функція, яку ви можете спробувати, – це Insights для вашої сторінки. Тут ви можете перевірити демографію шанувальників вашої компанії, дізнатися про прогрес ваших друзів з часом, проаналізувати доступ до своїх повідомлень, знайти сайти, які посилаються на вашу сторінку, і визначити найкращий час для публікації оновлень.

Кількість друзів, яким може сподобатися ваша сторінка, не має обмежень, і, таким чином, потенціал для охоплення великої кількості людей практично безмежний. Наступні кілька порад пояснять, як ви повинні взаємодіяти зі своїми підписниками.

Налаштуйте візуальний дизайн

Будь-маркетолог скаже вам, що брендинг має вирішальне значення, і упаковка вашого бренду має великий вплив на сприйняття споживача. Маючи це на увазі, зробіть все можливе, щоб ваша сторінка на Facebook відображала повідомлення вашого бренду.

Крім повідомлень із зображеннями, сторінки Facebook можуть змінювати зображення своєї фотографії та обкладинки.

Виберіть правильні фотографії для них, так як вони будуть першими, що відвідувачі побачать на вашій сторінці. У більшості випадків логотип вашої компанії буде достатнім для зображення профілю, але ви можете експериментувати і вибирати, що краще всього працює. Ми пропонуємо використовувати деякі з ваших продуктів або послуг, або використовувати зображення вашого штабу і співробітників.

Залучайте своїх клієнтів за допомогою частих оновлень і заохочення обговорення

Існує не обов’язково правильна або неправильна кількість разів, коли ви повинні завантажувати фотографії або змінювати свій статус. Як часто ви публікуєте свою сторінку на Facebook, залежить від вашого бренду і того, в якій галузі ви знаходитеся, і які ваші цілі в плані маркетингу в соціальних мережах.

Тим не менш, ви повинні публікувати досить часто, щоб ваша аудиторія залишалася на зв’язку. Проаналізуйте свої пости на Facebook і перевірте час, коли більшість ваших підписників знаходяться в мережі. Використовуйте цей час, щоб публікувати оновлення, які могли б спровокувати дискусію. Такі пости включають в себе питання для роздумів, думки або конкурсні пропозиції.

Наскільки це можливо, дайте відповідь на коментарі ваших підписників

Спілкування – це вулиця з двостороннім рухом, і надійний спосіб налагодити відносини з вашими підписниками – спілкуватися з ними. Спробуйте відповісти на коментарі і запити підписників. Це не тільки прискорить участь, а й покаже, що ви насправді досить дбаєте про клієнтів, щоб знайти час для відповідей.

Коментуючи, використовуйте імена передплатників. Будьте прозорі в бізнесі своєї компанії і завжди демонструйте розуміння своїм клієнтам. Йдучи трохи далі, ви можете розмістити питання і відповіді, де ваші фанати можуть задавати питання.

Стимулюйте до активності своїх підписників. Періодично висловлюйте подяку на сторінці або, якщо можливо, надайте сюрпризи.

Приєднайтесь до групи Facebook і поділіться своїм бізнесом

Групи Facebook схожі на міні-форуми, на яких збираються користувачі зі спільними інтересами і обговорюють відповідні теми.

Це дає вам відмінну можливість поділитися своїм контентом з великою кількістю учасників. Залежно від вашої галузі ви можете знайти групи, які будуть пов’язані з вашим бізнесом. Використовуйте свій галузевий досвід і внесіть свій внесок в обговорення.

Якщо ви вважаєте, що частина вашого контенту принесе членам групи користь, поділиться ним і задавайте зустрічні питання. Ви також можете створити свою власну групу Facebook для своєї компанії для більш глибокого обговорення.

Інтеграція інших профілів соціальних мереж в Facebook

Майже половина дорослого населення в Інтернеті використовує кілька сайтів соціальних мереж, а Facebook як і раніше залишається їх верхньої платформою вибору.

Для вашої компанії це означає, що ви теж повинні бути присутніми в декількох соціальних мережах для підключення до вашого ринку. Справа в тому, що більшість соціальних мереж не доповнюють один одного. Скористайтеся цією можливістю, інтегруючи свій Facebook з іншими профілями соціальних мереж. Помістіть деякі ваші фотографії з Instagram або поділіться своїми порадами з Pinterest. Зв’яжіть ваші твіти зі своєю сторінкою на Facebook. Нарешті, не забудьте просувати свої сайти в соціальних мережах на різних платформах. Це дозволяє охопити широке коло потенційних клієнтів.

Збільште свої продажі і використовуйте рекламу в Facebook. Він дає вам можливість збільшити поновлення в якості спонсорського повідомлення, яке буде показано в новинній стрічці потенційних підписників. Ці публікації можуть бути націлені на будь-які демографічні настройки, які ви використовували. Залежно від вашого бюджету ці повідомлення можуть відображатися до 20 мільйонам користувачів Facebook. Кожне посилене повідомлення може коштувати всього лише долар.

Крім повідомлень Ви можете створити рекламу своєї сторінки. Facebook дозволяє вибирати між News News Feed, Mobile News Feed або правої колонкою, для розміщення реклами. Як і на посилені публікації, ви також можете встановити демографію споживачів, до яких ви хочете націлити.

Нещодавно Facebook змінив свою політику конфіденційності, яка вигідна для користувачів, але може ускладнити просування бізнесу. Починаючи з 2015 року, повідомлення, які носять рекламний характер, можуть бути показані менш органічно.

Ви можете довірити створення і просування сторінки в Facebook компанії inClik, щоб отримати максимальну користь від просування в соціальних мережах.