Колір вашого бренду – це те, що люди впізнають. Це не логотип, це поєднання кольорів, які роблять бренд відмінним. Ось чому так важливо працювати з кольорами вашого бренду, коли ви створюєте свій стартап або сайт.

Ми зібрали кілька порад, які допоможуть вам створити свою палітру для бренду без особливих зусиль.

Зрозуміти значення кольору

Вам потрібно вибрати основний колір, який відображає ваше бачення і стиль вашого бренду. Кожен колір має різні психологічні асоціації, тому важливо, щоб ваші кольори відповідали тому, що робить ваша компанія.

Подбор цвета для бренда

Червоний колір стимулює апетит. Ось чому так багато ресторанів швидкого харчування використовують його! Жовтий можна розглядати як попереджувальний знак, але правильний відтінок може бути сонячним і щасливим. Синій сприймається як «корпоративний» колір, який слід сприймати всерйоз, оскільки він, має великий авторитет в свідомості клієнта.

Зробіть своє дослідження з психології кольору, щоб переконатися, що ви не вибираєте кольори бренду, які суперечать вашій ідеї або баченню вашої компанії.

Використовуйте мінімум кольорів

Заманливо мати кожен колір під сонцем, але стримуйтесь! Кілька кольорів збережуть силу вашого бренду, але занадто багато його розбавлять.

Подумайте про такі відомі логотипи, як McDonald’s, Amazon і Facebook. Їх колірна гамма дуже мінімальна, і ви можете відразу сказати, що щось від їх бренду (навіть без логотипу).

Виберіть свій основний колір, а потім знайдіть до двох додаткових кольорів, які поєднуються з ним. Існує безліч доступних онлайн-інструментів, які допоможуть вам вибрати відтінки і тони, які виступлять в якості основного кольору.

Переконайтеся, що у ваших конкурентів немає схожих кольорів

Коли ви знайшли комбінацію, яка вам подобається і добре відображає ваш бренд, зробіть ще кілька досліджень. Переконайтеся, що ваші кольори і логотип не схожі на конкурентів. Мало того, що це може мати негативний вплив з точки зору авторського права, та ще й ваші клієнти можуть переплутати два підприємства.

Це не означає, що ви не можете мати один і той же основний колір або колір підсвічування, що і у конкурентів. Подивіться на Facebook, LinkedIn і Twitter: вони всі блакитні! Однак логотипи відрізняються один від одного, щоб створити чітку відмінність між компаніями. Вони також використовують різні відтінки синього.

Це все про поєднання вашого основного кольору, кольорів акценту і дизайну вашого логотипу.

Увімкніть колір «Заклик до дії»

Крім основного кольору і двох кольорів акценту, зарезервуйте один додатковий колір для всього, що вимагає дії. Будь то кнопка на вашому веб-сайті для завантаження чого-небудь або кнопка замовлення.

Выбор цвета для призыва к действию

Трюк кольору призиву до дії полягає тільки в тому, щоб використовувати його, коли клієнт повинен щось зробити. Наприклад, намалюйте онлайн-форму з рамкою в кольорі вашого заклику до дії, щоб продемонструвати, що вам потрібна інформація від клієнта.

Знайдіть колір призиву. Подивіться на свій основний колір бренду і виберіть щось, що знаходиться на протилежному боці колірного колеса. Це дасть вам додатковий відтінок, що явно відрізняється, який буде присутній скрізь, де потрібна дія.

Вибір колірної схеми вашого бренду здавалося б просте завдання, але це може зайняти багато часу! В ході дослідження може знадобитися час, але він буде витрачений на те, щоб ваш стартап був професійним брендом з першого дня запуску.