Незалежно від ваших бізнес цілей і стратегії розвитку – створення сайту є найважливішим фактором у вашій онлайн-стратегії. Конверсія визначається метою маркетингової кампанії. Це може бути заповнення контактної форми, завантаження файлу, установка програми або покупка продукту. Іноді метою кампанії є передача знань або підвищення впізнаваності бренду, ці типи конверсій складніше виміряти кількісно. Для більшості підприємств малого і середнього бізнесу в Україні мета полягає в тому, щоб заповнити контактну форму або купити продукт.

Отримання конверсії – завдання не з легких. Багато помиляються у використанні підходу «більшого охоплення» до цільових сторінок, намагаючись отримати більше трафіку і конвертувати якомога більше людей. Такий підхід призводить до низької конверсії та як наслідок – відсутності продажів. Кращий підхід полягає в тому, щоб більше зосередитися на націлення та дослідженні аудиторій, які з більшою ймовірністю зможуть збільшити конверсію.

У нашій компанії прийнято дотримуватися трьох ключових пунктів при розробці цільових сторінок (Landing Page), і вони життєво важливі для завоювання довіри відвідувача і, в кінцевому рахунку, бізнесу.

Будьте простіше

Лендинги, які перевантажені інформацією або вимагають від користувача великої кількості дій рідко конвертують відвідувачів. Ви не повинні змушувати своїх відвідувачів напружуватися або думати.

Використовуйте зрозумілу, лаконічну мову при спілкуванні і в зверненнях до клієнта. «Користувачі», «відвідувачі сайту», «споживачі», не має значення, як ви їх називаєте, всі вони люди, і необхідно пам’ятати про це, а цільові сторінки повинні бути зрозумілі ними. Копірайтери компанії InClick пишуть тексти і заклики до дії керуючись не незрозумілими термінами, а використовуючи мову клієнта.

Дайте людям те, що вони хочуть

При першому заході на сайт користувач відразу приймає рішення про повторне відвідування. Якщо користувачі не можуть виконати дію, або швидко знайти інформацію, яка їм підходить, то вони підуть, і навряд чи повернуться.

Довіртеся …

Найважливіше, що вам потрібно отримати від відвідувача, якщо ви хочете, щоб вони конвертувалися, – це довіра. Якщо користувач не довіряє вам, він не буде заповнювати контактну форму, він не буде завантажувати вашу програму, і він, безумовно, не буде купувати продукт через ваш сайт. Є кілька простих речей, які ви можете зробити, щоб завоювати довіру тих, хто відвідує ваш сайт, в тому числі:

  • відгуки від існуючих клієнтів;
  • логотипи та сертифікати;
  • добре представлений список переваг.

Надайте відвідувачеві вашого сайту можливість довіряти вам на своїх власних умовах за допомогою тонких налаштувань створюючи позитивне враження. Це зробить користувачів більш схильними до покупки, замовлення або скачування додатку.

Незалежно від розміру вашої організації, вкрай важливо мати цільові сторінки, які конвертуються. У InClick у нас є багатий досвід у створенні успішних Landing Page. Але як то кажуть: Краще один раз побачити … Портфоліо на розробку Landing Page.