Як створити структуру сайта, оптимізовану для SEO

Головна сторінка > Як створити структуру сайта, оптимізовану для SEO

Як створити структуру сайта, оптимізовану для SEO

У цій статті ми розглянемо, як структурувати ваш сайт так, щоб він відображав принципи дизайну, орієнтованого на користувача. Ми заглибимося в стратегію з ієрархією сторінок, рекомендаціями по юзабіліті, дослідженням ключових слів для назви сторінок. Також дізнаємося, як ваші користувачі шукають інформацію і як структура вашого сайту повинна це відображати.

Виклад структури вашого сайту – це перше, що потрібно зробити при створенні сайту. Ця структура стане основою для дизайну, розробки та юзабіліті. При створенні цього плану важливо вивчити, як ваші користувачі думають, і шукають інформацію в інтернеті.

[us_single_image]

Ієрархія веб-сайтів

Спочатку почніть зі створення загальної структури сайту або карти сайту, як в прикладі вище. Важливо спростити навігацію і слідувати рекомендаціям по зручності використання. Необхідно створити передбачувану структуру веб-сайту з логічної ієрархією, орієнтованої на сторінки верхнього рівня і відповідні підсторінки.

Почніть з домашньої сторінки у верхній частині воронки, це найважливіша цільова сторінка. Після цього розташуйте сторінки категорій в порядку їх важливості, потім відповідні підкатегорії і, нарешті, окремі сторінки товарів, послуг і статей. Це створить сильну ієрархію сторінок і глибину, що спростить навігацію по сайту для користувачів і полегшить сканування пошуковими системами.

Оптимізація для пошукових систем

Першим кроком до реалізації сильної пошукової оптимізації є розуміння принципу пошукових систем. Основна мета пошукової системи – надати користувачеві відповідь на його питання якомога швидше і точніше. Маючи це на увазі, ви повинні організувати свій сайт і його зміст логічно, орієнтуючись на людину.

Коли пошукова система сканує ваш сайт, щоб проіндексувати його за результатами пошуку, вона імітує шлях користувача на сайті. Якщо ці призначені для користувача шляху будуть добре оптимізовані, ваш веб-сайт буде мати більш високий рейтинг, що призведе до збільшення результатів пошуку за релевантними ключовими словами. Тому важливо налаштувати структуру вашого сайту так, щоб вона відповідала обмеженням пошукової системи. Чим простіше структура і глибина, тим легше Google буде сканувати та індексувати його.

Назви сторінок

Зробіть варіанти навігації максимально короткими і простими. Не використовуйте «Про нашу компанію», коли «Про нас» буде досить. Крім того, намагайтеся по можливості тримати навігацію під вісьмома опціями. Зосередивши увагу на потребах вашого користувача в якості першого кроку, ви створите кращий користувальницький досвід, який повинен привести до збільшення тривалості відвідування і зниження показника відмов, які пошукові системи вважають важливими показниками якості та актуальності.

Наприклад

Пошук за ключовим словом «ремонт опалення» показує, що ці ж користувачі, ймовірно, також будуть шукати «ремонт печі».

[us_single_image]

Оскільки цей термін тісно пов’язаний з цільовим ключовим словом і отримує пристойний обсяг пошукового трафіку, він вимагає включення в структуру сайту. Той факт, що це більш конкретна тема, ніж загальний термін «ремонт опалення», вказує на те, що зміст, пов’язане з «ремонтом печі», могло б стати цінним і логічною підкатегорією в категорії ремонту опалення.

[us_single_image]

Це ключовий момент в SEO-орієнтованому дизайні сайту, який може створити або зруйнувати ваш сайт.

Багато веб-дизайнери не до кінця розуміють, як SEO впливає на загальний користувальницький досвід.

Важливо розуміти, як пошукові системи будуть оцінювати окремі сторінки. Іноді, перший досвід користувача з вашим сайтом буде дуже специфічною сторінкою, яка виявляється при довгому пошуку. Потім вони перейдуть до вивчення вашого сайту в назад м напрямку, від дуже конкретної теми, а потім перейдуть на домашню сторінку та сторінку «Про компанію», щоб дізнатися більше про ваш бренд. Хороший дизайн сайту цінує це дослідження SEO і не обмежує перехід на домашню сторінку або спадний менталітет.

SEO Best Practices

Після ознайомлення з тим, що шукають користувачі, важливо переконатися, що кожна веб-сторінка розміщена правильно. Потім необхідно переконатися, що ви використовуєте заголовки H1, H2, H3 і т. Д. Правильно з точки зору ієрархії, і що основні ключові слова включені і повторюються в заголовках. Інші моменти, такі як перелінковка, теги alt для зображень, розмітка схеми і відповідна метаінформація, також можуть поліпшити ваш органічний рейтинг.

На закінчення

Коли ви зосередитеся на SEO-орієнтованому дизайні сайту на ранніх етапах планування, ви отримаєте сайт, який Google буде легко індексувати. Але що ще більш важливо, він також буде містити контент, збагачений ключовими словами, який націлений на лексикон, який фактично шукають ваші користувачі. Таким чином ви створюєте хороший користувальницький досвід і робите сайт легшим для пошуку і в кінцевому підсумку більш успішним.

Похожие записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Меню