Як вибрати колір бренду

Головна сторінка > Як вибрати колір бренду

Як вибрати кольори бренду

Колір вашого бренду – це те, що люди впізнають. Це не логотип, це поєднання кольорів, які роблять бренд відмітним. Ось чому так важливо працювати з кольорами вашого бренду, коли ви створюєте свій стартап або сайт.

Ми зібрали кілька порад, які допоможуть вам створити свою палітру для бренду без особливих зусиль.

  1. Зрозуміти, значення кольору
  2. Використовуйте мінімум кольорів
  3. Переконайтеся, що у ваших конкурентів немає схожих кольорів
  4. Увімкніть колір «Заклик до дії»

1. Зрозуміти, значення кольору

Вам потрібно вибрати основний колір, який відображає ваше бачення і стиль вашого бренду. Кожен колір має різні психологічні асоціації, тому важливо, щоб ваші кольори відповідали тому, що робить ваша компанія.

Червоний колір стимулює апетит. Ось чому так багато ресторанів швидкого харчування використовують його! Жовтий можна розглядати як попереджувальний знак, але правильний відтінок може бути сонячним і щасливим. Синій сприймається як «корпоративний» колір, який слід сприймати всерйоз, оскільки він, має великий авторитет в свідомості клієнта.

Зробіть своє дослідження з психології кольору, щоб переконатися, що ви не вибираєте кольори бренду, які суперечать вашій ідеї або баченню вашої компанії.

2. Використовуйте мінімум кольорів

Заманливо мати кожен колір під сонцем, але тримайтеся! Кілька кольорів збережуть силу вашого бренду, але занадто багато його розбавлять.

Подумайте про такі відомі логотипи, як McDonald’s, Amazon і Facebook. Їх колірна гамма дуже мінімальна, і ви можете відразу сказати, що щось від їх бренду (навіть без включеного логотипу).

Виберіть свій основний колір, а потім знайдіть до двох додаткових кольорів, які поєднуються з ним. Існує безліч доступних онлайн-інструментів, які допоможуть вам вибрати відтінки і тони, які виступлять в якості основного кольору.

3. Переконайтеся, що у ваших конкурентів немає схожих кольорів

Коли ви знайшли комбінацію, яка вам подобається і добре відображає ваш бренд, зробіть ще кілька досліджень. Переконайтеся, що ваші кольори і логотип не схожі на конкурентів. Мало того, що це може мати негативний вплив з точки зору авторського права, але ваші клієнти можуть переплутати два підприємства.

Це не означає, що ви не можете мати один і той же основний колір або колір підсвітки що у конкурентів. Подивіться на Facebook, LinkedIn і Twitter: вони всі блакитні! Однак логотипи відрізняються один від одного, щоб створити чітку відмінність між компаніями. Вони також використовують різні відтінки синього.

Це все про поєднання вашого основного кольору, кольорів акценту і дизайну вашого логотипу.

4. Увімкніть колір «Заклик до дії»

Крім основного кольору і двох кольорів акценту, зарезервуйте один додатковий колір для всього, що вимагає дії. Будь то кнопка на вашому веб-сайті для завантаження чого-небудь або кнопка замовлення.

Трюк кольору призову до дії полягає тільки в тому, щоб використовувати його, коли клієнт повинен щось зробити. Наприклад, намалюйте онлайн-форму з рамкою в кольорі вашого заклику до дії, щоб продемонструвати, що вам потрібна інформація від клієнта, перш ніж вони зможуть продовжити.

Знайдіть колір призову. Подивіться на свій основний колір бренду і виберіть щось, що знаходиться на протилежному боці кольорового колеса. Це дасть вам додатковий, але явно відмінний відтінок, який буде присутній скрізь, де потрібно дію.

Вибір колірної схеми вашого бренду звучить як просте завдання, але це може зайняти багато часу! В ході дослідження може знадобитися деякий час, але воно буде витрачено на те, щоб ваш стартап був професійним брендом з першого дня запуску.

Похожие записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Меню