Внутрішня перелінковка сайту для SEO. Повне керівництво
У швидко мінливому світі SEO навіть досвідчені оптимізатори іноді забувають основи. Внутрішні посилання є елементом веб-сайтів, який ми можемо повністю контролювати, а внутрішня перелінковка сайту має значний вплив на рейтинг. Виникає питання, чому б нам не зосередитися на цьому?
У цьому керівництві ми розглянемо, чому внутрішня перелінковка сайту важлива для SEO, а потім продемонструємо деякі методи, які ви зможете використовувати для оптимізації власних внутрішніх посилань.
Зміст
Що таке внутрішня перелінковка?
Чому внутрішня перелінковка сайту важлива для SEO?
Поширені проблеми з внутрішніми посиланнями
Пошук сторінок із занадто великим або занадто малим кількістю внутрішніх посилань
Пошук сторінок розташованих занадто глибоко в структурі сайту
Пошук можливостей оптимізації тексту анкора посилання
Пошук можливостей оптимізації внутрішніх посилань за допомогою Google
Як розставити пріоритети при оптимізації внутрішньої перелинковки сайту
Методи реалізації оптимізації внутрішньої перелинковки сайту
Що таке внутрішня перелінковка?
Якщо говорити простими словами то це посилання з однієї сторінки вашого сайту на іншу сторінку вашого сайту.
Чому внутрішня перелінковка сайту важлива для SEO?
Дуже багато факторів впливає на те, як пошукові системи сканують, індексують і ранжирують сайти. Внутрішня перелінковка сайту є одним з найбільш важливих факторів. Також слід зазначити, що створення і оптимізація внутрішніх посилань – одна з найпростіших речей, які можна реалізувати на своєму сайті, щоб допомогти йому з індексацією і підйомом позицій.
Так чому ж внутрішня перелінковка сайту необхідна для SEO?
1. Допомагає підвищити позиції існуючого контенту.
Пошукові роботи дивляться на становище, кількість і анкорний текст внутрішніх посилань, щоб зрозуміти, про що ця сторінка і наскільки важливі окремі сторінки в загальній структурі сайту.
За допомогою розумної стратегії внутрішньої перелінковки ви можете легко підвищити рейтинг сторінок, важливих для вашого сайту.
2. Допомагає ранжувати новий контент швидше.
Хоча пошукові системи, особливо Google, здатні швидко знаходити новий контент, але це не означає, що контент відразу ж ранжируватиметься.
Припустимо, у вас є новий контент, який, на вашу думку, буде дуже важливий для розвитку вашого сайту і SEO просування, внутрішні посилання допоможуть швидко донести цю інформацію Google.
Так що опублікувавши нову статтю, обов’язково поставте посилання зі старого контенту на нову сторінку і продумайте хороші анкор, які будуть відповідати тематиці статті.
Поширені проблеми із внутрішніми посиланнями
Як внутрішні, так і зворотні посилання впливають на позиції вашого сайту. Але внутрішня перелінковка сайту корисна як для SEO, так і для зручності використання і утримання людей на сайті.
Ось кілька порад і прийомів, які підвищать ефективність користь від перелінковки:
Перевірте наявність тегів nofollow
Теги Nofollow заважають Google передавати вагу сторінки з якої йде посилання сторінці на яку посилається. Слідкуйте за цим при оптимізації.
Видаліть ланцюжки переадресації (редіректи)
Обов’язково звертайте увагу, щоб внутрішні посилання не були з перенаправленням (ланцюжками переадресації), тому що вага посилання буде зменшуватися при кожному додатковому перенаправленні, якому піде Google.
Переконайтеся, що на ваших сторінках пагінація є rel = next і rel = prev
Нещодавно Google офіційно заявив, що вони не використовують rel = next і rel = prev при скануванні сайту. Проте, ми стикалися з проблемами, коли Google не міг пройти на наступні сторінки пагінацію, тому ми як і раніше рекомендуємо використовувати ці теги для вмісту з розбивкою на сторінки.
Також варто відзначити, що інші пошукові системи, як і раніше використовують rel = next і rel = prev при скануванні сайтів.
Фасетная навігація (Фільтрова навігація)
Завжди контролюйте навігацію яку створюєте фільтрами, вона може суттєво вплинути на вагу сторінок.
А тепер давайте займемося пошуком способів оптимізації ваших внутрішніх посилань.
Пошук сторінок із занадто великою або занадто малою кількістю внутрішніх посилань
Перш за все, вам потрібно визначити сторінки, на які вказує занадто мало внутрішніх посилань.
Точно так само варто звернути увагу на сторінки з дуже великою кількістю внутрішніх посилань. Можливо деякі менш важливі сторінки отримують більше ваги від посилань, ніж чим більш важливі сторінки. Проаналізувавши даний фактор, ви зможете управляти вагою сторінок, перерозподіляючи посилання.
Наведемо кілька способів як знайти такі сторінки:
За допомогою Sitebulb
Крок 1. Перейдіть на сторінку сканера Sitebulb і створіть Новий проект для сайту, над яким працюєте.
Крок 2. Перейдіть в розділ “Посилання” і вам відобразяться всі зібрані дані.
Крок 3. Зверніть увагу на графік під назвою Incoming Internal Followed Links. Тут ви отримаєте короткий огляд кількості URL-адрес числових діапазонів посилань.
Крок 4. Для докладного вивчення перейдіть в розділ підказок. Це дозволить вам визначити потенційні можливості.
Крок 5. У наведеному нижче прикладі ми бачимо, що Sitebulb позначив 61 URL тільки з однієї вхідної внутрішньої посиланням. Це означає, що цих сторінок може бути складно ранжуватися.
Експортуйте ці дані, і ви зможете глибше вивчити ці сторінки, особливо ті, які є найбільш важливими.
За допомогою Screaming Frog
Крок 1. Запустіть Screaming Frog і вставте свій URL-адресу в поле у верхній частині програми.
Шаг 2. Перейдите на вкладку Internal. Отфильтруйте по HTML и нажмите «Экспорт».
Крок 3. Тепер у вас є CSV-файл. Позбавтеся від непотрібних стовпців. В ідеалі вам потрібно залишити адресу, код стану та вхідні посилання.
Крок 4. Переведіть свій CSV-файл в таблицю натиснувши Ctrl + A, а потім натиснути Ctrl + L.
Крок 5. Тепер ви можете відсортувати URL-адреси за кількістю вхідних посилань в кожному з них.
Крок 6. Проведіть процес пошуку сторінок із занадто малою або з дуже великою кількістю посилань.
За допомогою Ahrefs
Крок 1. Запустіть панель управління Ahrefs і додайте URL-адресу сайту, над яким хочете працювати. Переконайтеся, що ви також підключили його до Google Search Console – це дозволить вам провести аудит сайту.
Крок 2. Проведіть аудит.
Крок 3. Перейдіть в розділ масового експорту та натисніть “Внутрішні URL”.
Крок 4. Натисніть Експорт CSV.
Крок 5. На цьому етапі ви шукаєте тільки сторінки, на яких занадто багато або занадто мало посилань, тому сховайте всі стовпці, які вам не потрібні.
Крок 7. Переведіть CSV в таблицю, натиснувши Ctrl A, а потім Ctrl L.
Крок 8. Тепер ви можете відсортувати стовпці «Кількість вхідних посилань», щоб відобразити сторінки з найбільшою і найменшою кількістю вхідних посилань.
Крок 9. Тепер ви можете подивитися список сторінок з кількістю вхідних на них посилань.
Пошук сторінок розташованих занадто глибоко всередині сайту
Чим глибше сторінка знаходиться на сайті (зазвичай це називається глибиною сканування сторінки), тим менше шансів, що у неї буде хороша позиція в пошуку.
Ресурси посилань стають настільки розмитими, що сторінкам просто не вистачає потужності для ранжирування (якщо тільки вони не отримують зовнішні зворотні посилання з інших сайтів).
Далі наведемо кілька способів пошуку сторінок розташованих занадто глибоко:
За допомогою Sitebulb
Крок 1. Проскануйте свій сайт за допомогою Sitebulb.
Крок 2. Коли сканування завершиться, перейдіть на вкладку Огляд аудиту.
Крок 3. Перейдіть вниз до розділу просканувати URL-адреси по глибині.
Крок 4. Ви побачите графік, як на зображенні нижче. Це показує кількість URL-адрес і глибину сканування сайту.
Крок 5. Клацніть розділ, який показує, що у вас є сторінки глибиною понад три кліки.
Крок 6. Звідти ви зможете переглянути сторінки, які розташовані глибоко всередині сайту.
За допомогою Screaming Frog
Крок 1. Запустіть Screaming Frog і вставте свою URL-адресу в поле у верхній частині програми.
Крок 2. Перейдіть на вкладку Internal. Фільтрувати по HTML і натисніть «Експорт».
Крок 3. Тепер у вас є CSV-файл. Позбавтеся від непотрібних стовпців. В ідеалі вам потрібно залишити адресу, код стану і глибину сканування.
Крок 4. Переведіть свій CSV-файл в таблицю натиснувши Ctrl + A, а потім натиснути Ctrl + L.
Крок 5. Тепер ви можете відсортувати URL-адреси по глибині їх знаходження.
Крок 6. Проведіть процес пошуку сторінок які глибоко приховані всередині сайту.
З Ahrefs
Крок 1. Запустіть панель управління Ahrefs і додайте URL-адресу сайту, над яким хочете працювати. Переконайтеся, що ви також підключили його до Google Search Console – це дозволить вам провести аудит сайту.
Крок 2. Проведіть аудит.
Крок 3. Перейдіть в розділ «Провідник структури» і клацніть по ньому. Ви повинні побачити щось подібне.
Крок 4. Відкрийте розділи і перегляньте, які важливі для вас сторінки мають велику глибину вкладеності.
Крок 5. Експортуйте потрібні вам розділи. Зробити це можна перейшовши в розділ «Всього URL-адрес».
Крок 6. Тепер ви повинні побачити панель, яка виглядає наступним чином.
Крок 7. Натисніть “Експорт”. І ви отримаєте файл, завдяки якому зможете відкоригувати свою SEO стратегію.
Пошук можливостей оптимізації анкорного тексту
Анкорний текст дуже важливий при роботі над оптимізацією внутрішньої перелінковки сайту і його обов’язково потрібно контролювати і оптимізувати.
У цьому розділі ми розглянемо, як вибирати цільові ключові слова для вашого сайту і знаходити згадки цих ключових слів на інших сторінках. Завдяки цьому можна розміщувати нові посилання з анкорний текстом, розподіляючи вагу сторінок.
За допомогою Sitebulb
Крок 1. Запустіть краулер. Якщо ви ще цього не зробили, вам потрібно створити проект.
Крок 2. Далі необхідно додати настройку для пошуку можливостей оптимізації анкорів.
Крок 3. Знайдіть розділ «Витяг» і натисніть «Пошук вмісту».
Крок 4. Тепер вам потрібно додати правило. Клацніть по великій зеленій кнопці «Додати правило».
Крок 5. Для початку скористаємося базової налаштуванням. Додайте ключове слово, за яким необхідно знайти ВЕСЬ текст на сайті, як показано на зображенні нижче.
Крок 6. Переконайтеся, що ви натиснули кнопку «Ігнорувати регістр». Так ви отримаєте більше результатів.
Крок 7. Якщо у вас є набір ключових слів, за якими ви хочете шукати свій сайт, ви можете просто додати ще одне правило.
Крок 8. Запускаємо аудит.
Крок 9. Коли все буде готово, перейдіть в розділ Content Search і ви побачите дані, знайдені Sitebulb. Є два стовпці даних: Всього знайдено (скільки екземплярів слова було знайдено на сайті) і Знайдено в URL-адресах (це показує, на скількох унікальних URL-адресах були знайдені фрази).
Крок 10. А тепер маючи ці дані додайте внутрішні посилання на ці сторінки, використовуючи ключові слова, які ви шукали.
За допомогою Screaming Frog
Крок 1. Запустіть Screaming Frog і вставте свій URL-адресу в поле у верхній частині програми.
Крок 2. Перш ніж сканувати сайт, вам потрібно перейти в розділ «Конфігурація», потім «Користувацький», а потім «Пошук».
Крок 3. У вікні додайте правило. Майже аналогічно як це робилося в Sitebulb.
Крок 4. Як тільки сканування завершиться, перевірте розділу Користувачів Screaming Frog. Тут ви побачите, які URL містять ключові слова з ваших правил.
За допомогою Ahrefs
Нещодавно Ahrefs випустив невеликий цікавий інструмент для внутрішніх посилань. Давайте подивимося, як ми можемо його використовувати для оптимізації внутрішніх посилань.
Крок 1. Увійдіть у свій обліковий запис і перейдіть на панель управління. Потім вам потрібно вибрати сайт, над яким ви хочете працювати, щоб переконатися, що ви провели аудит сайту.
Крок 2. Натисніть маленький значок показника здоров’я.
Крок 3. Знайдіть і клацніть по “Можливості посилання”.
Крок 4. Після цього ви побачите нову панель інструментів, як на зображенні нижче.
Крок 5. Тепер вам потрібно вибрати спосіб звузити обсяг даних – в цьому прикладі ми вибрали кількість ключових слів, що дорівнює 3.
Інструмент відобразить декілька точок даних:
- Вихідна сторінка показує сторінки з текстом, за яким ранжуються інші сторінки, але не посилається на цю сторінку.
- Контекст.
- Обсяг.
- Сторінка, яка ранжується за цим ключовим словом
Крок 6. Якщо вас влаштовує створене вами правило, виконайте експорт в CSV.
Крок 7. Фільтрувати в Excel необхідні сторінки.
Крок 8. Додайте посилання на ці вихідні сторінки.
Пошук анкоров за допомогою Google
Не завжди є можливість оплатити платні сервіси для пошуку можливостей поліпшення внутрішніх посилань? Тому ми знайшли для вас один хороший і безкоштовний спосіб.
Крок 1. Перейдіть в Google.
Крок 2. Введіть site: yourdomainname.com «ключове слово» в поле пошуку.
Шаг 5. Google вернет страницы вашего сайта, содержащие фразу «ключевое слово».
Крок 6. Потім ви можете використовувати такий інструмент, як SEO Minion або MozBar, щоб завантажити всі сторінки з результатів пошуку Google.
Крок 7. Щоб отримати всі результати на одній сторінці, перейдіть в Налаштування. Вони знаходиться нижче рядка пошуку
Крок 9. У списку виберіть Параметри пошуку.
Крок 10. На наступній сторінці встановіть повзунок в розділі «Вивести на сторінку» на 100. Натисніть «Зберегти».
Крок 11. Тепер ви можете завантажувати 100 сторінок за раз.
Крок 12. В отриманому вивантаженні перевірте кожну URL-адресу, щоб зрозуміти, посилається вона на сторінку, яку ви хочете поліпшити.
Як розставити пріоритети при оптимізації внутрішньої перелінковки сайту
Отже, ми отримали всі необхідні дані, тепер прийшов час все це впровадити.
Якщо ви працюєте над невеликим сайтом, розставити пріоритети не складе труднощів. Але що, якщо у вас є сотні або тисячі сторінок для роботи, що ж робити тоді?
Як і в багатьох інших випадках в SEO, відповідь – «залежить від обставин».
Проте, ось кілька речей, які слід враховувати, щоб допомогти вам зробити кращий вибір для сайту і бізнесу в цілому.
- Важливість цільової сторінки для бізнесу
- Скільки є можливостей для оптимізації
- Оцінка складності ключового слова / слів цільової сторінки
- Яку зараз позицію займає ключове слово / слова
- Вага сторінок
Методи реалізації оптимізації внутрішньої перелінковки сайту
Установка посилань вручну
Якщо у вас невеликий сайт, то швидше і зручніше за все буде розставити посилання в контенті вручну.
Зміна існуючого шаблону
Один з найпростіших способів масового створення посилань на важливу сторінку – просто змінити існуючий шаблон. Додайте посилання в шаблон, і ви будете отримувати нові посилання кожен раз, коли будете його використовувати.
Що ми маємо на увазі під шаблоном?
Шаблон – це ресурс, який попередньо розроблений веб-розробником з певним макетом. Це дозволяє їм швидко створювати сторінки за допомогою заздалегідь розробленого макета або шаблону.
Прикладами шаблонів можуть бути сторінки категорій або сторінки продуктів. Розробник може додати конкретний контент в шаблон, і йому не доведеться кожного разу створювати сторінки з нуля.
Схожі статті / товари
Цей варіант більш корисний для ваших користувачів, може допомогти вам продавати більше товарів і може допомогти з оптимізацією внутрішніх посилань.
Є безліч способів реалізувати це самостійно з мінімальними зусиллями.
Використання хлібних крихт
Це простий спосіб реалізувати внутрішню перелінковку. Він не тільки допомагає користувачам запам’ятати, де вони знаходяться на вашому сайті і як вони туди потрапили, але і за допомогою простої оптимізації ви можете отримати більше внутрішніх посилань з анкорним текстом, що вказують на сторінки ваших основних категорій.
Дотримуйтесь наших інструкцій і всі роботи по розкрутці сайту будуть успішні, а якщо у вас виникнуть питання, звертайтеся в нашу компанію, ми обов’язково вам допоможемо.