Як зробити внутрішню перелінковку сайту для SEO

Головна сторінка > Як зробити внутрішню перелінковку сайту для SEO

Внутрішня перелінковка сайту для SEO. Повне керівництво

У швидко мінливому світі SEO навіть досвідчені оптимізатори іноді забувають основи. Внутрішні посилання є елементом веб-сайтів, який ми можемо повністю контролювати, а внутрішня перелінковка сайту має значний вплив на рейтинг. Виникає питання, чому б нам не зосередитися на цьому?

У цьому керівництві ми розглянемо, чому внутрішня перелінковка сайту важлива для SEO, а потім продемонструємо деякі методи, які ви зможете використовувати для оптимізації власних внутрішніх посилань.

Зміст

Що таке внутрішня перелінковка?
Чому внутрішня перелінковка сайту важлива для SEO?
Поширені проблеми з внутрішніми посиланнями
Пошук сторінок із занадто великим або занадто малим кількістю внутрішніх посилань
Пошук сторінок розташованих занадто глибоко в структурі сайту
Пошук можливостей оптимізації тексту анкора посилання
Пошук можливостей оптимізації внутрішніх посилань за допомогою Google
Як розставити пріоритети при оптимізації внутрішньої перелинковки сайту
Методи реалізації оптимізації внутрішньої перелинковки сайту

[us_single_image image=”4911″ size=”full” align=”center”][us_single_image image=”4913″ size=”full” align=”center”]

Крок 4. Для докладного вивчення перейдіть в розділ підказок. Це дозволить вам визначити потенційні можливості.

Крок 5. У наведеному нижче прикладі ми бачимо, що Sitebulb позначив 61 URL тільки з однієї вхідної внутрішньої посиланням. Це означає, що цих сторінок може бути складно ранжуватися.

Експортуйте ці дані, і ви зможете глибше вивчити ці сторінки, особливо ті, які є найбільш важливими.

[us_single_image image=”4915″ size=”full” align=”center”]

За допомогою Screaming Frog

Крок 1. Запустіть Screaming Frog і вставте свій URL-адресу в поле у верхній частині програми.

[us_single_image image=”4916″ size=”full” align=”center”]

Шаг 2.  Перейдите на вкладку Internal. Отфильтруйте по HTML и нажмите «Экспорт».

[us_single_image image=”4921″ size=”full” align=”center”]

Крок 3. Тепер у вас є CSV-файл. Позбавтеся від непотрібних стовпців. В ідеалі вам потрібно залишити адресу, код стану та вхідні посилання.

Крок 4. Переведіть свій CSV-файл в таблицю натиснувши Ctrl + A, а потім натиснути Ctrl + L.

Крок 5. Тепер ви можете відсортувати URL-адреси за кількістю вхідних посилань в кожному з них.

Крок 6. Проведіть процес пошуку сторінок із занадто малою або з дуже великою кількістю посилань.

За допомогою Ahrefs

Крок 1. Запустіть панель управління Ahrefs і додайте URL-адресу сайту, над яким хочете працювати. Переконайтеся, що ви також підключили його до Google Search Console – це дозволить вам провести аудит сайту.

Крок 2. Проведіть аудит.

Крок 3. Перейдіть в розділ масового експорту та натисніть “Внутрішні URL”.

[us_single_image image=”4923″ size=”full” align=”center”][us_single_image image=”4924″ size=”full” align=”center”]

Крок 4. Натисніть Експорт CSV.

Крок 5. На цьому етапі ви шукаєте тільки сторінки, на яких занадто багато або занадто мало посилань, тому сховайте всі стовпці, які вам не потрібні.

Крок 7. Переведіть CSV в таблицю, натиснувши Ctrl A, а потім Ctrl L.

Крок 8. Тепер ви можете відсортувати стовпці «Кількість вхідних посилань», щоб відобразити сторінки з найбільшою і найменшою кількістю вхідних посилань.

Крок 9. Тепер ви можете подивитися список сторінок з кількістю вхідних на них посилань.

[us_single_image image=”4927″ size=”full” align=”center”]

Крок 3. Перейдіть вниз до розділу просканувати URL-адреси по глибині.

Крок 4. Ви побачите графік, як на зображенні нижче. Це показує кількість URL-адрес і глибину сканування сайту.

[us_single_image image=”4928″ size=”full” align=”center”]

Крок 5. Клацніть розділ, який показує, що у вас є сторінки глибиною понад три кліки.

Крок 6. Звідти ви зможете переглянути сторінки, які розташовані глибоко всередині сайту.

За допомогою Screaming Frog

Крок 1. Запустіть Screaming Frog і вставте свою URL-адресу в поле у верхній частині програми.

[us_single_image image=”4916″ size=”full” align=”center”]

Крок 2. Перейдіть на вкладку Internal. Фільтрувати по HTML і натисніть «Експорт».

[us_single_image image=”4921″ size=”full” align=”center”]

Крок 3. Тепер у вас є CSV-файл. Позбавтеся від непотрібних стовпців. В ідеалі вам потрібно залишити адресу, код стану і глибину сканування.

Крок 4. Переведіть свій CSV-файл в таблицю натиснувши Ctrl + A, а потім натиснути Ctrl + L.

Крок 5. Тепер ви можете відсортувати URL-адреси по глибині їх знаходження.

Крок 6. Проведіть процес пошуку сторінок які глибоко приховані всередині сайту.

З Ahrefs

Крок 1. Запустіть панель управління Ahrefs і додайте URL-адресу сайту, над яким хочете працювати. Переконайтеся, що ви також підключили його до Google Search Console – це дозволить вам провести аудит сайту.

Крок 2. Проведіть аудит.

Крок 3. Перейдіть в розділ «Провідник структури» і клацніть по ньому. Ви повинні побачити щось подібне.

[us_single_image image=”4930″ size=”full” align=”center”]

Крок 4. Відкрийте розділи і перегляньте, які важливі для вас сторінки мають велику глибину вкладеності.

Крок 5. Експортуйте потрібні вам розділи. Зробити це можна перейшовши в розділ «Всього URL-адрес».

Крок 6. Тепер ви повинні побачити панель, яка виглядає наступним чином.

[us_single_image image=”4931″ size=”full” align=”center”]

Крок 7. Натисніть “Експорт”. І ви отримаєте файл, завдяки якому зможете відкоригувати свою SEO стратегію.

[us_single_image image=”4932″ size=”full” align=”center”]

Крок 4. Тепер вам потрібно додати правило. Клацніть по великій зеленій кнопці «Додати правило».

[us_single_image image=”4933″ size=”full” align=”center”]

Крок 5. Для початку скористаємося базової налаштуванням. Додайте ключове слово, за яким необхідно знайти ВЕСЬ текст на сайті, як показано на зображенні нижче.

[us_single_image image=”4934″ size=”full” align=”center”]

Крок 6. Переконайтеся, що ви натиснули кнопку «Ігнорувати регістр». Так ви отримаєте більше результатів.

Крок 7. Якщо у вас є набір ключових слів, за якими ви хочете шукати свій сайт, ви можете просто додати ще одне правило.

Крок 8. Запускаємо аудит.

Крок 9. Коли все буде готово, перейдіть в розділ Content Search і ви побачите дані, знайдені Sitebulb. Є два стовпці даних: Всього знайдено (скільки екземплярів слова було знайдено на сайті) і Знайдено в URL-адресах (це показує, на скількох унікальних URL-адресах були знайдені фрази).

Крок 10. А тепер маючи ці дані додайте внутрішні посилання на ці сторінки, використовуючи ключові слова, які ви шукали.

За допомогою Screaming Frog

Крок 1. Запустіть Screaming Frog і вставте свій URL-адресу в поле у верхній частині програми.

Крок 2. Перш ніж сканувати сайт, вам потрібно перейти в розділ «Конфігурація», потім «Користувацький», а потім «Пошук».

Крок 3. У вікні додайте правило. Майже аналогічно як це робилося в Sitebulb.

[us_single_image image=”4940″ size=”full” align=”center”]

Крок 4. Як тільки сканування завершиться, перевірте розділу Користувачів Screaming Frog. Тут ви побачите, які URL містять ключові слова з ваших правил.

За допомогою Ahrefs

Нещодавно Ahrefs випустив невеликий цікавий інструмент для внутрішніх посилань. Давайте подивимося, як ми можемо його використовувати для оптимізації внутрішніх посилань.

Крок 1. Увійдіть у свій обліковий запис і перейдіть на панель управління. Потім вам потрібно вибрати сайт, над яким ви хочете працювати, щоб переконатися, що ви провели аудит сайту.

Крок 2. Натисніть маленький значок показника здоров’я.

[us_single_image image=”4939″ size=”full” align=”center”]

Крок 3. Знайдіть і клацніть по “Можливості посилання”.

[us_single_image image=”4938″ size=”full” align=”center”]

Крок 4. Після цього ви побачите нову панель інструментів, як на зображенні нижче.

[us_single_image image=”4940″ size=”full” align=”center”]

Крок 5. Тепер вам потрібно вибрати спосіб звузити обсяг даних – в цьому прикладі ми вибрали кількість ключових слів, що дорівнює 3.

[us_single_image image=”4941″ size=”full” align=”center”]

Інструмент відобразить декілька точок даних:

  • Вихідна сторінка показує сторінки з текстом, за яким ранжуються інші сторінки, але не посилається на цю сторінку.
  • Контекст.
  • Обсяг.
  • Сторінка, яка ранжується за цим ключовим словом

Крок 6. Якщо вас влаштовує створене вами правило, виконайте експорт в CSV.

Крок 7. Фільтрувати в Excel необхідні сторінки.

Крок 8. Додайте посилання на ці вихідні сторінки.

[us_single_image image=”4945″ size=”full” align=”center”]
[us_single_image image=”4946″ size=”full” align=”center”]
[us_single_image image=”4947″ size=”full” align=”center”]

Крок 7. Щоб отримати всі результати на одній сторінці, перейдіть в Налаштування. Вони знаходиться нижче рядка пошуку

Крок 9. У списку виберіть Параметри пошуку.

Крок 10. На наступній сторінці встановіть повзунок в розділі «Вивести на сторінку» на 100. Натисніть «Зберегти».

Крок 11. Тепер ви можете завантажувати 100 сторінок за раз.

Крок 12. В отриманому вивантаженні перевірте кожну URL-адресу, щоб зрозуміти, посилається вона на сторінку, яку ви хочете поліпшити.

Похожие записи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Fill out this field
Fill out this field
Будь ласка, введіть правильний email.
You need to agree with the terms to proceed

Меню